محکومیت ۱۰۰میلیارد تومانی قاچاقچی لوله‌های کربن استیل
محکومیت ۱۰۰میلیارد تومانی قاچاقچی لوله‌های کربن استیل

ندای استان:مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قاچاقچی لوله‌های کربن استیل در تعزیرات حکومتی استان بوشهر به پرداخت یک هزار میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش ندای استان،محسن عسکری مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: براساس گزارش مدیر کل گمرک منطقه ویژه انرژی پارس در مورد خروج غیرقانونی سه هزار و ۲۸۰ تن انواع لوله هلی کربن استیل، پرونده این تخلف تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کنگان ارجاع شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: با دریافت استعلام مشخص شد که متهم با جعل اسناد گمرکی و قبوض انبار اقدام به خروج و فروش این مقدار لوله کرده و بر همین اساس پس از احضار متهم و با توجه به عدم ارائه مدارک قانونی، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز اعلام و حکم به پرداخت یک هزار و ۵۵ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت صادر کرد.

عسکری خاطر نشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بدون چشم پوشی و براساس قانون براساس رسالت‌های سازمانی با متخلفان برخورد می‌کند و هموطنان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق شماره تماس ۱۳۵ سازمان تعزیرات و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

  • منبع خبر : فارس