چهار مرکز خدمات غیرمجاز خدمات پزشکی در گناوه پلمب شد
چهار مرکز خدمات غیرمجاز خدمات پزشکی در گناوه پلمب شد

ندای استان:مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: چهار مکان خدمات لیزر و تزریق ژل و بوتاکس که به‌صورت غیرمجاز فعالیت داشتند در گناوه پلمب شد.

به گزارش ندای استان،فاطمه احمدی اظهار داشت: بر اساس قانون نظام پزشکی تزریق ژل و بوتاکس و کار با دستگاه‌های لیزر توسط افراد غیرپزشک و در مکان‌هایی غیر از درمانگاه و مطب پزشکان ممنوع است.
وی بیان داشت: در این راستا در پی شکایات متعدد مردمی مبنی بر تزریق ژل، بوتاکس و … توسط آرایشگران و افراد غیرپزشک
بازرسان این شبکه بهداشت و درمان از این اماکن بازدید کردند و به آرایشگران و افراد غیرپزشک شناسایی‌شده که اقدام به تزریق ژل و بوتاکس می‌کردند اخطار دادند.
مسئول نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان گناوه افزود: طی دو هفته گذشته چهار مرکز لیزر که به‌صورت غیرقانونی در این شهرستان فعالیت داشتند با دستور دادستان پلمب شد.
احمدی اظهار داشت: به مراکز طب سنتی که به نام طب سنتی، اقدام به اعمال تخصصی در حیطه پزشکی می‌کردند اخطار داده شد و در صورت عدم توجه به تذکرات، پلمب این مراکز حتمی خواهد بود.
احمدی خاطرنشان کرد: شهروندان گناوه‌ای خدمات تخصصی پزشکی مانند تزریق ژل و بوتاکس و یا حتی خدمات لیزر را زیر نظر یک پزشک معتمد و متعهد و با تجربه انجام دهند، در صورت دریافت این خدمات در مراکز غیرمجاز ممکن است فرد دچار صدمات جبران‌ناپذیری شود و سلامتی فرد برای همیشه از دست برود.