ساماندهی کالای ته لنجی دستاورد سفر هیات دولت است
ساماندهی کالای ته لنجی دستاورد سفر هیات دولت است

ندای استان:ایرانی گفت: با حضور استاندار بوشهر، ساماندهی کالای ملوانی صورت گرفت و در سفر هیات دولت به استان بوشهر شجاعانه پیگیر آن شد.

به گزارش ندای استان، محمدتقی ایرانی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان گناوه افزود: باحضور استاندار بوشهر اتفاق های خوبی در استان افتاده است و اگر در گذشته کاری در حوزه لنجداری و ته لنجی شده بود اما سازمان یافته نبود، که با پیگیری و تدابیر ایشان این مهم به سامان رسیده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: در سفر استانی هیات دولت و با پیگیری های استاندار بوشهر ، موضوع کالای همراه ملوان(ته لنجی) تصویب و ساماندهی شد.

وی اظهارداشت: استاندار بوشهر از کودکی آشنایی با منطقه و ملوانان این منطقه داشته  است که نشان می دهد به  ضعف و توانایی ها آشنایی دارد و  می داند رزق و روزی مردم گناوه در دریا ،  لنجداری و ملوانی است.

ایرانی گفت: با حضور استاندار بوشهر، ساماندهی کالای ملوانی صورت گرفت و  در سفر هیات دولت به استان بوشهر  شجاعانه پیگیر آن شد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: ملوانی، شغلی شریف و تجاری و بین المللی است و به همت استاندار، جهت ساماندهی ته لنجی طرح آن را به هیات دولت ارایه داد.

وی اظهارکرد:  عده ای فکر می کنند  که ته لنجی یعنی قاچاق و  حتی در استان خودمان هرکسی ته لنجی کار می کند قاچاق می گویند اما همه تلاشمان این است که واژه نامانوس قاچاق را از زندگی شرافتمندانه مردم بنادر استان بوشهر برداریم.

وی گفت: امیدواریم وضعیت  تجارت ته لنجی در استان بوشهر  ثمرات و عایدات خوبی برای معیشت مردم و  توسعه منطقه رقم بزند.

ایرانی ادامه داد: کار بزرگ دیگری که با ورود استاندار بوشهر درحال اتفاق است ، تعهدات شرکت های نفتی جنوب و شمال استان به مسئولیت های  اجتماعی است.

وی افزود: استاندار در این ارتباط  سازمان یافته ورود کردند که به وظیفه اجتماعی خودشان در برابر مردم استان بوشهر حتما توجه  و برای توسعه استان کمک کنند.

ایرانی گفت: باتوجه به اینکه دولت آقای رئیسی آمده به اتکای همین مردم و برای مردم تحول ایجاد کند، فرماندار و دیگر مسئولان نوک پیکان خدمات رسانی به مردم هستند.

وی افزود: یک فرماندار  با تجربه که با وظایفش آشنا باشد بطور قطع می تواند سبب آرامش و امنیت و  توسعه یک شهرستان شود.

وی ادامه داد: دولت ها می آیند و می روند ، توسعه را رقم می زنند و امروز هم با روی کارآمدن دولت سیزدهم نور امید در مردم ایجاد شده است که این مهم را باید  با همبستگی  و تلاش شبانه روزی همه  رقم بزنیم.

وی افزود: مردم امروز دل بسته اند که مسئولانشان در کنارشان قرار گیرند و می خواهند تحول ایجاد  و حفاظت از سفره های آنها کنند. .

ایرانی  اظهارداشت: امروز دشمن با تحریم های ظالمانه ، سفره‌های مردم را نشانه گرفته است تا ایجاد نارضایتی حتی برای آب مردم کنند.

ایرانی از خدمات صادقانه غلامرضا مهرجو فرماندار سابق گناوه تقدیر کرد و گفت: فرماندار سابق این شهرستان ، با تلاش و تجربه نمره خوبی بخصوص در زمینه خدمات رسانی به مردم گرفتند.

در این آیین محمدتقی صفری به عنوان فرماندار جدید شهرستان گناوه معرفی و از خدمات غلامرضا مهرجو فرماندار سابق تجلیل شد.