فرماندار جدید بوشهر معرفی شد
فرماندار جدید بوشهر معرفی شد

ندای استان: صالح رحیمی به عنوان فرماندار شهرستان بوشهر منصوب ومعرفی شد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در مراسم تکریم و معرفی فرماندار بوشهر گفت: آنچه که در جسله امروز دیدم این بود که اخلاق سیاسی در استان ما نسبت به خیلی از جا‌های دیگر برتر است و این حاصل تلاش کسانی است که برای فرهنگ این دیار زحمت کشیدند.

او با قدردانی از فعالیت ۵ سال و ۸ ماهه عباس جمشیدی فرماندار پیشین بوشهر صالح رحیمی را به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی کرد و افزود: رحیمی ۷ سال در دولت‌های نهم و دهم بخشدار مرکزی بوشهر بود و از نیروهای بسیجی است که در زمان دفاع مقدس با وجود سن کم در جبهه حضور یافت و اکنون هم به عنوان نیرویی مردمی و تحصیل‌کرده به مسائل اساسی استان و شهرستان مسلط است.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه هر جا کار جمعی می‌کنیم موفق می‌شویم، ادامه داد: امیدواریم با هماهنگی میان فرماندار و نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس، شورای شهر و شهردار بوشهر، سازوکار مناسب برای حل مشکلات مرکز استان فراهم شود.

محمدی‌زاده با اشاره به شرایط دشوار اقتصادی جامعه گفت: ما با آگاهی از این شرایط، کار را پذیرفته‌ایم. ما عادت کرده‌ایم که در سختی‌ها کنار مردم، دولت و انقلاب باشیم.

او بیان کرد: استان  بوشهر از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است که اگر در کنار هم باشیم می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

استاندار بوشهر گفت: همان طور که امروز پیشکسوتان جهاد و شهادت را تکریم می‌کنیم سال‌های آینده نیز کسانی که امروز در جنگ اقتصادی نقش ایفا و برای پیروزی در جنگ تلاش کرد‌ه‌اند، تکریم خواهند شد.

فرماندار جدید بوشهر نیز گفت: از همه فرمانداران، بخشداران، نمایندگان مجلس و اعضای شوراهای اداری و تامین ادوار برای تلاش در مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان بوشهر قدردانی می شود.

صالح رحیمی افزود: اکنون نیز از همه انتظار دارم با فضایی که فرماندار سابق ایجاد کرده با سرعت و تلاش بیشتری در مسیر خدمت به مردم تلاش شود و  تغییر پست‌های احتمالی نیز نباید سر سوزنی منجر به کوتاهی در خدمت به مردم شود.

وی ادامه داد: ملاک کار فرمانداری جدید بوشهر همچون گذشته وحدت و همدلی است که با تحقق این مهم بین فرمانداری و سایر حوزه‌ها مسیر خدمت‌رسانی به مردم هموار شود.

رحیمی تاکید کرد: حرف اول و آخرم مردم است و در تکریم ارباب رجوع و مردم هیچ کوتاهی پذیرفته نمی‌شود.

فرماندار سابق بوشهر گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی یک هدیه برای فردی است که قصد خدمت اعتقادی به مردم دارد.

استاندار بوشهر: وحدت حلقه گمشده اخلاق سیاسی است

عباس جمشیدی افزود: در این مسیر نقد منصفانه کمک به توسعه و پیشرفت است و مسئولان نیز برای کار نیاز به تقدیر و تشویق ندارد.

وی ادامه داد: تفویض اختیار، تکلیف از شخص خواستن، مبارزه با فساد و اجرا قانون با رویکرد تعاملی از جمله مواردی بود که در دوران ۵.۵ سال فعالیت خود آن را سرلوحه کار قرار دادم.

جمشیدی اظهار کرد: اگر کاری در این چند سال انجام شده فرماندار تنها هماهنگ کننده بوده و نتیجه کار حاصل کار تمام مجموعه است.

در این آیین با تجلیل از عباس جمشیدی، صالح رحیمی به عنوان فرماندار جدید بوشهر معارفه شد.