استاندار بوشهر؛معاونان و مشاوران خود را معرفی کرد
استاندار بوشهر؛معاونان و مشاوران خود را معرفی کرد

ندای استان:استاندار بوشهر معاونان هماهنگی امور اقتصادی و توسعه مدیریت و منابع انسانی و مشاوران امور روحانیت و امور انتظامی و امنیتی را معرفی کرد.

به گزارش ندای استان،استاندار بوشهر در حکمی با قدردانی از «حسن ابراهیمی»، «اصغر جعفری» را به سمت معاون توسعه مدیریت و توسعه منابع انسانی معرفی کرد.

احمد محمدی‌زاده همچنین در حکمی دیگر با قدردانی از «سعید زرین‌فر»، «علی باستین» را به سمت معاون هاهنگی امور اقتصادی استاندار معرفی کرد.

او همچنین «حیدر عباس‌زاده» را به‌عنوان مشاور امور انتظامی و امنیتی و حجت‌الاسلام «موسی کمالی» را به سمت مشاور امور روحانیت خود معرفی کرد.

احکام معاونان و مشاوران جدید در نشست شورای اداری استان به آنان ابلاغ شد.

استاندار بوشهر در نشست شورای اداری استان بوشهر پس از شنیدن گزارش ۳ موضوعِ مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، اقدام ملی مسکن و توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها گفت: این سه موضوع موضوعات اصلی استان و بسیار مهم هستند.

احمد محمدی‌زاده افزود: مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر برای امسال و سال آینده استان بسیار مهم است و باید پی‌درپی پیگیری شود.

او همچنین با اشاره به تکریم و معارفه معاونان و مشاوران استاندار گفت: مدیریت و پذیرش مسئولیت در کشور با مشکلات، سختی و گرفتاری‌های فراوانی همراه است و از همکارانی که در این مسئولیت‌ها بودند قدردانی و برای همکاران جدید آرزوی موفقیت می‌کنم.