تصمیم سازمان بازرسی برای خودروی های توقیفی در بوشهر
تصمیم سازمان بازرسی برای خودروی های توقیفی در بوشهر

ندای استان:رئیس جمهور که جمعه ۱۶ مهر در قالب سفر استانی هیات دولت به بوشهر سفر کرده بود، برای تعیین تکلیف اجناس موجود در انبار‌های گمرک استان بوشهر مدت زمان سه ماهه تعیین کرد.

به گزارش ندای استان، اسحق شهبازی بازرس‌کل استان بوشهر همراه با مدیر اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر و سربازرس گروه اقتصادی از مجتمع انبار‌های نگهداری کالا‌های متروکه و قاچاق واقع در منطقه ویژه اقتصادی شماره ۲ بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید مقرر شد بازرسی‌ کل استان بوشهر موضوع توقیف حدود ۹۰۰ دستگاه خودروی وارداتی با برند‌های بنز، لکسوس، هیوندای و… و همچنین حدود ۴۵۰ موتورسیکلت سنگین خارجی و ۱۶ کانتینر داروی فاسد را برای اتخاذ تصمیم در سطح ملی به اطلاع رئیس سازمان بازرسی کل کشور می‌رساند.

همچنین قرار شد برای تنظیم فهرست کالا‌های رسوب شده که شرایط امحا را دارند، اقدام و مکاتبات لازم را با قید تسریع انجام گیرد و نتیجه را گزارش کنند.

همچنین با توجه به دپوی میزان زیادی کالا‌های فاسد شدنی از جمله خوراکی و آشامیدنی هماهنگی شد تا در اولین مزایده ماهانه تعیین تکلیف شوند.

افزون بر این ۱۵ کانتینر کاپوچینو که پارسال به ضبط قطعی دولت درآمده بود و در معرض فساد قرار داشت، در بازدید‌های ماه‌های گذشته و با پیگیری مستمر بازرسی‌کل و اقدامات قضائی ترخیص شد که مانع از فساد محموله به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال شد.

مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای بازدید‌های قبلی، میزان مزایده‌های برگزار شده و کالای فروش رفته را ارائه کرد.

رئیس جمهور که جمعه ۱۶ مهر در قالب سفر استانی هیات دولت به بوشهر سفر کرده بود، برای تعیین تکلیف اجناس موجود در انبار‌های گمرک استان بوشهر مدت زمان سه ماهه تعیین کرد.