بیشتر اعضای شورای منتخب بوشهر دغدغه دین دارند
بیشتر اعضای شورای منتخب بوشهر دغدغه دین دارند

ندای استان:مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: منتخبان شورای اسلامی افرادی انقلابی، مؤمن و مسجدی هستند و دغدغه بیشتر آن‌ها دغدغه دین است.

به گزارش ندای استان،شست منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی بوشهر با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به منظور بررسی مسائل و ظرفیت‌های فرهنگی – مذهبی و ارتقاء وضعیت مذهبی شهر، برگزار شد.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این نشست، رهبری جریان دینی در جامعه، تلاش در رساندن مفاهیم دینی به قلوب جوانان، رصد حرکت‌های دشمن و تولید محتوای فاخر برای پاسخگویی به شبهات را به عنوان مطالبات و ماموریت‌های مهمی رهبر معظم انقلاب در دوران جدید فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی از این مجموعه اعلام کرد.

او، اعتقاد رهبر معظم انقلاب اسلامی به توان مدیران انقلابی را نشان دهنده الزام ایشان در به کارگیری ظرفیت طلبه‌های انقلابی جوان دانست که شایسته است به رویه‌ای برای دیگر دستگاه‌های اجرایی تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، این استان را یکی از سرمایه‌دارترین استان‌های کشور از حیث مبانی دینی دانست و ادامه داد: استان بوشهر می‌تواند قطب تبلیغ دین در کشور باشد و ظرفیت دارد که جریان پیشران تبلیغی را در کشور ایجاد کند.

طاهری، ساماندهی امور مساجد، رسیدگی به فعالان و مجامع قرآنی، تقویت بُعد مقاومت و استکبارستیزی استان و تقویت فرهنگ ایستادگی و مقاومت، و ارتقاء وضعیت و ظرفیت مبلغان و روحانیون استان را به عنوان محورهای مهم ماموریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های ما برای تحقق این اهداف در سال ۱۴۰۰ انجام شده و در حال حرکت پر شتاب به سوی تحقق این اهداف هستیم.

او همکاری شورای اسلامی شهر بوشهر را در اقامه و احیای حقوق از دست رفته فرهنگ و جامعه دینداران خواستار شد و بیان کرد: به لطف خداوند منتخبان شورای اسلامی افرادی انقلابی، مؤمن و مسجدی هستند و دغدغه بیشتر آن‌ها دغدغه دین است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: برای انجام هر چهار طرحی که به عنوان ماموریت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح شد به همکاری، همدلی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر نیازمند هستیم.

در بخش دیگری از این نشست جعفر پورکبگانی، نفر اول ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر در سخنانی شجاعت، بصیرت و دلسوزی را به عنوان شاخص‌های مهم خدمت به جامعه عنوان کرد.

او با بیان اینکه شهر زمانی حرکت می‌کند که اعضای شورا به وظیفه خود عمل کنند، افزود: به عنوان یک سرباز در حوزه امور فرهنگی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب حرکت خواهیم کرد و امیدواریم اتفاقاتی در شهر بوشهر رقم بخورد که برای همه خوب باشد.

استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی برای توسعه مبانی دینی، ارتقاء محتوایی وضعیت فرهنگی شهر، لحاظ کردن پیوست فرهنگی به طرح‌های عمران-شهری و همدلی و همگرایی در تعریف و انجام عملیات‌های فرهنگی از دیگر مواردی بودند که منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر در سخنان خود به آن اشاره کردند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان