صعود فجر سپاسی به لیگ برتر بعد از۸ سال/شکست شاهین و تساوی پارس جم در ایستگاه پایانی
صعود فجر سپاسی به لیگ برتر بعد از۸ سال/شکست شاهین و تساوی پارس جم در ایستگاه پایانی

ندای استان:دیدار پایانی لیگ دسته یک فوتبال با شکست شاهین شهرداری بوشهر و تساوی پارس جنوبی جم همراه بود.

به گزارش ندای استان، لیگ دسته اول فوتبال کشورمان دیشب و پس از کش و قوس فراوان به پایان رسید و تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز پس از وقفه‌ای ۸ ساله، بار دیگر و با ۶۰ امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تا به لیگ برتر فوتبال صعود کند.

تیم فجرسپاسی در ابتدای فصل کار خود را با ۲ امتیاز آغاز کرد. این تیم در مجموع ۳۴ بازی در لیگ دسته اول، ۱۶ پیروزی، ۱۲ مساوی و ۶ باخت را تجربه کرد.

در هفته سی و چهارم و آخرین هفته از لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان استقلال ملاثانی بود که این دیدار با دو گل به سود مهمان خوزستانی به پایان رسید.

گل‌های استقلال ملاثانی را رضا رضایی در دقیقه  ۴۲ و میلاد پاک پرور در دقیقه ۶۹ به ثمر رساندند.

در دقیقه ۵+۹۰ این مسابقه یکی از بازیکنان شاهین شهرداری بوشهر به علت درگیری اخراج شد و پس از آن هم با مربی استقلال ملاثانی درگیری لفظی پیدا کرد که همین تنش موجب درگیری پس از پایان سوت مسابقه شد.

به این ترتیب شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز و کسب رتبه پنجم جدول این فصل از لیگ دسته یک فوتبال کشور را به پایان رساند.

استقلال ملاثانی هم با این پیروزی ۴۲ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان بوشهر در این رقابت‌ها نیز مهمان قشقایی شیراز بود که دو تیم به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازها رضایت دادند.

پارس جنوبی جم ۴۸ امتیاز در رده دهم و قشقایی با ۴۲ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول لیگ دسته یک فوتبال قرار گرفتند.