ورود خودروهای با پلاک‏ غیربومی به بوشهر ممنوع شد
ورود خودروهای با پلاک‏ غیربومی به بوشهر ممنوع شد

ندای استان:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در از ظهر امروز (سه‎ شنبه) تا دوشنبه هفته آینده طرح ممنوعیت ورود و خروج در جاده‌ه‏ای این استان اعمال می‌‎شود.

به گزارش ندای استان،سرهنگ صادق مزارعی روز سه ‎شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این تصمیم براساس مصوبه ستاد ملی کرونا وضع شده و با این شرایط در این بازه زمانی ورود پلاک‏‌های غیربومی به استان بوشهر به دلیل شرایط کرونایی ممنوع است.

وی بیان کرد: خودروهای پلاک بومی نیز حق خروج از شهرستان‌های خود را ندارند و تنها به واسطه شرایط شغلی و یا پزشکی می‌توانند با ارائه مدرک به پلیس و اثبات ضرورت تردد  اقدام به تردد در سطح جاده و ورود به سایر شهرستان‌ها داشته باشند.

مزارعی یادآور شد: براین اساس ورود و خروج از شهرستان‌های قرمز مشمول جریمه یک میلیون تومانی و ورود و خروج از شهرستان‌های نارنجی جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای رانندگان به دنبال دارد.

وی اظهار داشت: اکنون از ۱۰ شهرستان استان بوشهر دیلم و دیر در وضعیت نارنجی کرونایی و مابقی شهرستانها شامل بوشهر، دشتستان، دشتی، کنگان، عسلویه، گناوه، تنگستان و جم در شرایط قرمز قرار دارند.

محدودیت‌های تردد شبانه نیز همچنان از ساعت ۲۲ تا سه صبح در همه شهرستان‌های استان بوشهر اعمال می‌شود و خودروهای متخلف بنابر قانون متحمل جریمه ۲۰۰ هزارتومانی می‌شوند.