پاسخ مربی شاهین به اتهام تبانی
پاسخ مربی شاهین به اتهام تبانی

ندای استان: مهدی کریمیان مربی بوشهری شاهین می گوید:قرار نبود در بازی مقابل فجر «پرسپولیس» باشیم ما همان شاهین همیشگی بودیم و دو تیم با هدف یکسان و برای کسب برد به میدان رفتند.

به گزارش ندای استان؛ تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یک هفته مانده به اتمام لیگ دسته اول کشور و در دیداری حساس مقابل تیم مدعی فجر سپاسی در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان خود شد تا از صعود مجدد به لیگ برتر باز بماند، باخت سنگینی که نارضایتی شدید هواداران شاهین از بازیکنان و کادر فنی را در پی داشت.

به نوشته فارس، مهدی کریمیان مربی بوشهری شاهین می گوید:قرار نبود در بازی مقابل فجر «پرسپولیس» باشیم ما همان شاهین همیشگی بودیم و دو تیم با هدف یکسان و برای کسب برد به میدان رفتند.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی که کرده بودیم و انجام یکی دو تغییر که طبیعی است قصد داشتیم از دقیقه ۶۰ به حریف فشار آورده ولی با گل نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم و اشتباه فردی بازیکنان شیرازه تیم بهم ریخت و فجر به لحاظ روحی و روانی بهتر عمل کرد و در این بازی هشت بازیکن ما روز خوبی را پشت سر نگذاشتند.

مسؤولان نظارتی در بحث تبانی توجهی ندارند

کریمیان همچنین در خصوص بحث تبانی این دیدار هم اظهار کرد: این مسائل در فوتبال ما وجود دارد و مسؤولان نظارتی خیلی به این موضوع توجهی نمی کنند؛ ولی بازیکنانی که امروز اتهام تبانی به آن‌ها زده می‌شود در دیدارهای قبلی سر جلوی توپ می‌گذاشتند و من تا چیزی ثابت نشود نمی‌توانم قضاوت کنم و این باخت هم طبیعی است و روز بازیکنان ما نبود.

وی در ادامه اضافه کرد: عقل سلیم ایجاب نمی‌کند که بازیکن کم کاری کند چون پاداش خیلی خوب بابت برد و صعود دریافت می‌کند و علاوه بر آن با قرارداد بالا می‌تواند در فصل آینده در تیم دیگری بازی کند.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص عکس منتشره در فضای مجازی و حضور افرادی ناشناس در هتل محل اقامت تیم قبل از دیدار مقابل فجر هم عنوان کرد: این شیطنت افرادی است که در بوشهر حضور دارند و کاملاً آن‌ها را می‌شناسم و اگر بخواهم در مورد آن‌ها صحبت کنم باید از فوتبال و این شهر بروند.

وی تصریح کرد: من مهدی کریمیان هستم و در تیم‌های بزرگی همچون تیم ملی، استقلال، سپاهان، تراکتور و غیره بازی کردم و طبیعی است دوستان زیادی داشته باشم و سلام علیک کنم و یکی از این افراد که در هتل حضور داشتند محمد برزگر بازیکن سابق پرسپولیس بود که بواسطه رفاقت دیرینه‌ای که با آقای مهابادی داشت در هتل حضور یافت و اگر تبانی بخواهد رخ بدهد پشت پرده و از طریق تلفن و پیغام انجام می‌شود نه اینکه نیم ساعت قبل بازی صورت بگیرد.

https://media.mehrnews.com/d/2021/07/13/4/3828579.jpg

مهابادی اعلام کرد صادقی حرمت کادر فنی را نگه نداشت

کریمیان در خصوص شائبه‌های مبنی برعدم بکار گیری ایمان صادقی سنگربان شماره یک شاهین و بهترین گلر این فصل در بازی مقابل فجرسپاسی گفت: قبل از بازی با گل ریحان در البرز چون بازی حساسی بعد آن مقابل فجر داشتیم کادر فنی و در رأس آن آقای مهابادی تصمیم گرفت برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی از آقای وحید عزیزی به جای صادقی استفاده کند و این موضوع را به اطلاع وی رساندیم که این دروازه بان پس از اطلاع اردوی تیم را ترک کرد.

وی در ادامه افزود: با اصرار عوامل تیم و با توجه به حساسیت بازی با فجر آقای مهابادی قبول کردند که این دروازه بان به اردو برگردد ولی اعلام کردند که آقای صادقی از نظر من تمام شده و در دیدارهای آتی از وی استفاده نخواهیم کرد چون احترام کادر فنی را نگه نداشته است که ما این مسئله را بروز نداده و رسانه‌ای نکردیم.