شاهین از صعود به لیگ برتر بازماند
شاهین از صعود به لیگ برتر بازماند

ندای استان: در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران تیم پارس جنوبی جم مقابل تیم ملوان بندر انزلی به پیروزی رسید و شاهین بوشهر با شکست برابر فجر سپاسی شیراز از صعود بازماند.

به گزارش ندای استان، در هفته سی و سوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان شامگاه دوشنبه تیم پارس جنوبی جم میزبان تیم ملوان بندر انزلی در ورزشگاه تختی جم بود و تیم شاهین شهرداری بوشهر میهمان تیم فجر سپاسی در ورزشگاه پارس شیراز بود.

تیم پارس جنوبی جم در دیدار با ملوان بندر انزلی با ترکیب علی حاجیوند، بهروز هوشمند، عرفان قهرمانی، محمد شاه‌محمدی، یونس اکبرپور، نیما مختاری، محمد جواد آزاده، مهرداد هدایتیان، میلاد قربان‌زاده، محمد عبادزاده، علی فاتح با سرمربی‌گری محمد نصرتی وارد زمین شد.

تیم پارس جنوبی جم در ۳۲ بازی گذشته ۱۲ پیروزی، ۸ مساوی و ۱۲ شکست با ۴۴ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران قرار دارد.

جمی‌ها در این دیدار خانگی که برای پیروزی برنامه‌ریزی کرده بودند از همان ابتدای بازی حملات گسترده‌ای بر روی دروازه تیم ملوان تدارک دیدند که علی فاتح در دقیقه ۳۱ توانست گل برتری پارس جنوبی به ثمر برساند و این نیمه با نتیجه ۱ بر صفر به سود پارس جنوبی به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم ملوان بندر انزلی برای جبران گل خورده حملات گسترده‌ای بر روی دروازه تیم پارس جنوبی تدارک دید تا اینکه در دقیقه ۶۳ سجاد بازگیر توانست گل خورده ملوان بندر انزلی را جبران کند.

بعد از این گل تیم پارس جنوبی جم بر حملات خود افزود تا اینکه در دقیقه ۷۸ توانست توسط عرفان قهرمانی گل دوم خود را به ثمر برساند.

پس از این گل تا پایان بازی، توپ از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا نتیجه بازی با همان ۲ بر ۱ به سود پارس جنوبی جم به پایان برسد.

تیم پارس جنوبی جم با این پیروزی با ۴۷ امتیاز و ملوان با ۴۶ امتیاز‌ به ترتیب در رده هشتم و دهم جدول لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران قرار گرفتند.

تیم شاهین شهرداری بوشهر از صعود به لیگ برتر بازماند

تیم شاهین شهرداری بوشهر هم که برای صعود به لیگ برتر لحظه شماری می‌کرد در دیدار با فجر سپاسی شیراز باید پیروز میدان شود.

در نیمه نخست تیم شاهین شهرداری بوشهر با گل دانیال کردستانی مهاجم فجر سپاسی شیراز در دقیقه ۳۰ شکست یک بر صفر را پذیرفت.

در نیمه دوم شاهین بوشهر برای جبران گل خورده خود را آب و آتش زد ولی فجر سپاسی شیراز مجددا توانست گل دوم و سوم خود رادر دقیقه ۵۰ و ۹۰ توسط میلاد احمدی و  هادی حبیبی‌نژاد به ثمر برساند تا آرزوهای تیم شاهین شهرداری بوشهر برای صعود به لیگ برتر محقق نشود.

  • منبع خبر : تسنیم