برد شیرین شاهین در شب شکست پارس جنوبی جم
برد شیرین شاهین در شب شکست پارس جنوبی جم

ندای استان:تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور صاحب یک برد و یک باخت شدند.

به گزارش ندای استان، هفته بیست و نهم لیگ دسته اول کشور امشب با برگزاری دیدارهایی پیگیری شد که در حساس‌ترین بازی‌های امشب شاهین در خانه برد و پارس جنوبی در اهواز مغلوب شد.

در اولین دیدار امشب نمایندگان استان مقابل استقلالی‌های خوزستان از ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان استقلال خوزستان بود که این دیدار حساس علیرغم برتری سفیدپوشان بوشهری در نیمه اول گلی در بر نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم عقب نشستن شاهینی‌ها عاملی شد تا آبی‌پوشان خوزستان دست به حمله بزنند و در دقیقه ۷۳ توسط رامین داوودی به گل نیز رسیدند تا کار برای میزبان برای کسب سه امتیاز سخت شود.

اما برتری مهمان پنج دقیقه بیشتر طول نکشید که علی گودرزی مدافع پیش تاخته شاهینی‌ها با یک ضربه قیچی برگردان به زیبایی گل تساوی را وارد دروازه استقلال خوزستان کند و کار به تساوی کشیده شود.

پس از این گل حملات شاهینی‌ها شدت بیشتری گرفت تا اینکه در دقیقه ۸۳ میلاد صارمی کار را تمام کرد و برتری دو بر یگ شاگردان داوود مهابادی تثبیت شد و شاهین به یک برد ارزشمند خانگی دست یافت.

با این برد شاهین ۴۶ امتیازی به جایگاه پنجم صعود کرد تا با صدر جدول فقط چهار امتیاز فاصله داشته باشد و امیدوار به برد در دیدار هفته آینده مقابل خیبر در خرم آباد باشد.

اما پارس جنوبی جم دیگر نماینده استان بوشهر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور مقابل استقلال ملاثانی تن به شکست دو بر یک داد تا با مدعیان لیگ فاصله بگیرد و با ۴۲ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار بگیرد.