پرواز شاهین به سوی مدعی شدن
پرواز شاهین به سوی مدعی شدن

ندای استان:صف آرایی تیم های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و آرمان گهر سیرجان با پیروزی شاهین بوشهر به پایان رسید

به گزارش ندای استان؛ در ادامه بازی های هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور تیم شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میزبان آرمان گهر سیرجان بود که این دیدار با نتیجه،۲بریک به سود سفید پوشان بوشهری به پایان رسید .

شاهین شهرداری بوشهر بعد از دو پیروزی پیاپی در برابر بادران و چوکای تالش ، سومین پیروزی را هم رقم زد ، اولین گل تیم شاهین بوشهر در دقیقه ی ۵۷ توسط میلاد صارمی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. بازیکنان تیم آرمان گهر خیلی زود بازی را به تساوی کشاندند و گل تساوی را تنها ۳ دقیقه بعد از گل شاهین با ضربه حسن شوشتری درون دروازه حریف کردند.

شاهین که تصور دریافت گل زودهنگام را نداشت بعد از دریافت گل مساوی شدت حملات خود را بیشتر کرد تا به گل برتری دست یابد. می رفت بازی با نتیجه یک بر یک تمام شود که ضربه شاهین مجیدی  در آخرین دقایق بازی منجر به گل دوم برای شاهین و پیروزی این تیم شد. با توجه به اینکه فرصتی برای آرمان گهر برای جبران گل خورده وجود نداشت ، در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود تیم شاهین خاتمه یافت. این سومین پیروزی پی یا پی شاگردان داوود مهابادی بود.

شاهین شهرداری بوشهر با این برد ۴۲ امتیازی شد و در جایگاه ششم جدول جام آزادگان قرار گرفت .

تیم آرمان گهر سیرجان هم با قبول این شکست ۳۳ امتیازی باقی ماند و هم اکنون تیم سیزدهم لیگ یک بشمار می رود.