عاملان گروگانگیری یک پزشک در کنگان دستگیر شدند
عاملان گروگانگیری یک پزشک در کنگان دستگیر شدند

ندای استان:سرهنگ رضایی گفت:متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کردند.

به گزارش ندای استان، سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امنیت پایدار در شهرستان کنگان از دستگیری اعضای باند گروگانگیری در کنگان خبر داد و با اشاره به این واقعه اظهار داشت: فروردین امسال گزارش آدم‌ربایی و اخاذی به فرمانده انتظامی کنگان ارائه شد.

فرمانده انتظامی کنگان با بیان اینکه شاکی خود را پزشک معرفی کرد افزود: شاکی از گروگان گرفتن خود توسط چند نفر در منزل شخصی گزارش داد و پس از انتقال به خانه باغی در شهرستان بوشهر، با تهدید مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از وی مطالبه و پس از اخذ وجه او را رها می‌کنند.

رئیس پلیس کنگان با بیان اینکه بلافاصله مأموران انتظامی عملیات خود را برای شناسایی گروگان‌گیرها آغاز کردند گفت: با بررسی‌های انجام شده محل اختفای تمامی متهمان در خارج از استان بوشهر بود.

رضایی، از اعزام مأموران پلیس آگاهی کنگان به شهرهای مختلف کشور خبر داد و بیان کرد: در ۳ عملیات همزمان تمامی اعضای باند گروگانگیری شامل ۲ خانم و ۲ آقا در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی کنگان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از متهمان دارای ۶ فقره سابقه محکومیت سرقت، نزاع و درگیری بود خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه تمامی عاملان گروگانگیری پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضای قرار گرفتند، تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.