نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاق کالا مقابله می‌کند
نیروی انتظامی قاطعانه با قاچاق کالا مقابله می‌کند

ندای استان:فرمانده ناجا گفت: امسال یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی، جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور است.

به گزارش ندای استان، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه بازدید از مرز‌های آبی استان بوشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرز‌های خشکی با اقتدار از مرزهای کشورمان پاسداری می‌کنند و مردم بدانند مرزبانان و جان برکفان نیروی انتظامی مجاهدانه آماده دفاع از مرز‌های ایران اسلامی هستند.

او با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در مرز‌های ایران اسلامی، افزود: پارسال برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان‌های مرزی اختصاص یافت.

فرمانده ناجا ادامه داد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی برای برقراری امنیت و دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی در سراسر مرز‌های کشورمان آماده جانفشانی هستند.

اشتری با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال کنونی، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرز‌های کشور است که همکاران ما با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

او گفت: به لطف پرودگار، مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاعف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل در برقراری امنیت مرز‌ها دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار داده‌اند.