مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه بوشهر تمدید شد
مهلت ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه بوشهر تمدید شد

ندای استان:مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون به کارگیری نیروی قراردادی نیروگاه اتمی بوشهر به مدت یک هفته تمدید شد.

به گزارش ندای استان،رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه‌های اتمی با توجه به شرایط موجود در کشور و تقاضای داوطلبان مهلت ثبت نام را برای شرکت در آزمون به کارگیری نیروی قراردادی تمدید کرده است و متقاضیان ثبت نام و شرکت در این آزمون، تا پایان جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ می‌توانند نام‌نویسی کنند.

علی احمدی زاده افزود: ثبت نام آزمون استخدامی نیروگاه اتمی، به صورت اینترنتی و از طریق درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی انجام می‌شود.

او عنوان کرد: داوطلبانی که پیش از این نیز موفق به ثبت نام شده بودند، در این دوره زمانی امکان ویرایش اطلاعات خود را خواهند داشت.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به این آزمون به دفترچه راهنمای آن که بر روی درگاه ir.hrtc.www قرار دارد، مراجعه  کنند.

احمدی زاده گفت: همه فرآیند‌های مربوط به ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه داوطلبان تا اعلام نتیجه نهایی،  فقط از طریق درگاه اینترنتی ir.hrtc.www انجام می‌گیرد و به مراجعات حضوری و تلفنی پاسخ داده نخواهد شد.

او تاکید کرد: با توجه به همه‌گیری کرونا در روز‌های اخیر و به تاخیر افتادن برخی آزمون‌ها و احتمال همزمانی، چنانچه تغییراتی در برنامه برگزاری آزمون به وجود آید، از طریق درگاه ثبت نام اعلام خواهد شد.