قاتل زنبوردار دیلمی به دام افتاد
قاتل زنبوردار دیلمی به دام افتاد

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: متهمی فراری که در اوایل سال جاری در شهرستان دیلم مرتکب قتل شده بود در یکی از روستاهای گناوه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ندای استان، سردار خلیل واعظی روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در پی وقوع یک فقره قتل مسلحانه در ۱۰ فروردین ماه سال جاری در شهرستان “دیلم” و متواری شدن قاتل، رسیدگی پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس با تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از اختلافات خانوادگی در وقوع این قتل به دست آوردند که با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات فنی فردی را به عنوان قاتل در این زمینه شناسایی کردند.

واعظی با اشاره به اینکه قاتل پس از وقوع قتل متواری و در یکی از روستاهای شهرستان گناوه مخفی شده بود، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی دیلم با هماهنگی قضایی در یک عملیات پس از حضور در گناوه با همکاری ماموران پلیس آن شهرستان، قاتل را در مخفیگاهش به همراه فردی که او را مخفی کرده و همدستش بود، دستگیر کردند.

واعظی عنوان کرد: قاتل انگیزه خود را از ارتکاب قتل اختلافات خانوادگی عنوان کرده‌است.

وی افزود: قاتل به همراه همدست خود پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

واعظی تاکید کرد:  اگر افرادی بخواهند با تهیه سلاح گرم امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با آنان برخورد قانونی و سخت خواهد کرد.