عضویت ۹۰۰ نفر در صندوق اعتباری هنرمندان
عضویت ۹۰۰ نفر در صندوق اعتباری هنرمندان

ندای استان:فاطمه کرم پور گفت:مبلغ حق بیمه وسرانه درمان برابر اعلام سازمان تأمین اجتماعی مستقیماً به حساب هنر کارت بیمه شده واریز خواهد شد.

به گزارش ندای استان، فاطمه کرم‌پور پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از هنرمندان را به صورت ویژه مد نظر داریم و در این راستا از همه ابزار و ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به عضویت بیش از ۹۰۰ نفر از هنرمندان استان بوشهر در صندوق اعتباری هنرمندان خاطرنشان کرد: در این راستا ۳۵۰ هنر کارت از دفتر تهران به استان بوشهر ارسال و تحویل هنرمندان شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: مبلغ حق بیمه وسرانه درمان برابر اعلام سازمان تأمین اجتماعی مستقیماً به حساب هنر کارت بیمه شده واریز خواهد شد.

وی ادامه داد: بیمه شدگانی که تا پایان اسفندماه سال ۱۳۹۹ برابر اعلام رسمی سازمان تأمین اجتماعی بیمه آنها برقرار بوده است مشمول این طرح هستند.

کرم‌پور گفت: توصیه می‌شود بیمه شدگان برابر ضوابط، شرایط و در مهلت قانونی نسبت به پرداخت حق بیمه خود به حساب سازمان تأمین اجتماعی اقدام کنند و از پیگیری دریافت کمک هزینه تا پایان مهلت‌های اعلام شده خودداری کنند.