انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق بوشهر
انتصاب مدیرعامل جدید توزیع برق بوشهر

ندای استان:مدیرعامل جدید بوشهر امروز توسط معاون هماهنگی توزیع توانیر و مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر معرفی شد.

به گزارش ندای استان،در این آیین از ۱۸ ماه فعالیت اردشیر مذکوری قدردانی و حشمتی به‌عنوان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر معرفی شد.

غلامرضا حشمتی از سال ۸۳ تا ۹۶ به عنوان رئیس اداره کنترل RDC بوشهر، از سال ۹۶ تا ۹۷ به عنوان سرپرست امور انتقال نیروی بوشهر، از سال ۹۷ تا ۹۸ به عنوان مدیر امور انتقال نیروی بوشهر و از سال ۹۸ تاکنون به عنوان معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر مشغول به فعالیت بوده است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در بوشهر پس از معرفی مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق استان بوشهر  گفت: ۳۷ میلیون مشترک برق در کشور داریم که روزانه ۳۶ هزار مگاوات برق برای مصرف آنان نیاز است.
غلامعلی رخشانی‌مهر در ادامه گفت: در اوج مصرف برق که تابستان است، این میزان به ۶۰ هزار مگاوات می‌رسد.
او اضافه کرد که ۳۰ میلیون مشترک از این ۳۷ میلیون، مشترکان خانگی هستند که بیش از ۲۲ هزار از این ۶۰ هزار مگاوات مصرف را برای وسایل سرمایشی دارند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: از آغاز آبان پارسال طرح «برق امید» برای مدیریت مصرف اجرایی شده است و مشترکانی که این الگو را رعایت کنند مشمول تخفیف ۱۰۰درصدی می‌شوند.
غلامعلی رخشانی مهر اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود شمار مشترکان برخوردار از برق امید تا پایان آبان امسال به ۹ میلیون مشترک در سراسر کشور برسد.
او گفت: طبق مصوبات دولت هر سال در آغاز اردیبهشت  ۷ درصد به تعرفه برق اضافه می‌شود که امسال هم مانند سال گذشته این اتفاق خواهد افتاد.