افتتاح مدرسه‌ ویژه اتباع و مهاجرین خارجی در برازجان
افتتاح مدرسه‌ ویژه اتباع و مهاجرین خارجی در برازجان

ندای استان:مدرسه ۱۲ کلاسه به همت کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و خیرین در برازجان مرکز شهرستان دشتستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ندای استان،مدرسه ۱۲ کلاسه حاج حسین حریری در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ مترمربع و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال، با کمک‌های نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان و خیرین مدرسه ساز در برازجان افتتاح شد.

استاندار بوشهر صبح امروز در مراسم افتتاح این مدرسه گفت: ساخت دو مدرسه ویژه اتباع و مهاجرین خارجی در استان در دستور کار بود که یکی از این مدارس در برازجان ساخته شد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته برای حمایت از مهاجرین خارجی، افزود: اقدام مهم دولت در مقابله با کرونا برای اتباع خارجی این بود که هزینه درمان ایشان را تامین کرد.

او تاکید کرد: دنیا باید نگاهش را به ایران تغییر دهد و منصفانه قضاوت کند.

گراوند فرمان رهبر انقلاب در خصوص تحصیل اتباع و مهاجرین خارجی را ستودنی خواند و افزود: اقدام و نگاه جمهوری اسلامی و تاکید رهبر معظم انقلاب بر تحصیل مهاجرین خارجی یک نگاه الهی و خدایی است.

او بیان کرد: این اتفاقات در زمانی افتاد که سردمداران آمریکا بدترین رفتار را با مهاجرین و پناهندگان داشتند.

استاندار بوشهر عنوان کرد: افتخار می‌کنیم با همه فشار‌هایی که بر ملت وارد کردند، اما جمهوری اسلامی محکم و استوار راه خود را ادامه داده است.