محورهای فعالیت قرارگاه فرهنگی استان بوشهر مشخص شد
محورهای فعالیت قرارگاه فرهنگی استان بوشهر مشخص شد

ندای استان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: مدرسه، دانشگاه، خانواده، مسجد و حوزه‌ بعنوان پنج محور فعالیت‌های قرارگاه فرهنگی این استان مشخص شدند.

به گزارش ندای استان، فاطمه کرمپور روز سه‎شنبه در جمع شماری از هنرمندان بوشهری افزود: با ورود هنرمندان فرهیخته استان در محورهای فرهنگی یادشده  می‌توان آثار هنرمندانه ای خلق کرد.

وی بیان کرد: هنرمندان باید با استفاده از طرح‌های هنرمندانه خود از ظرفیت بزرگ شهید سردار قاسم سلیمانی برای انجام فعالیت‌های هنری و معرفی مکتب این شهید بزرگوار استفاده کنند.

کرمپور با اینکه هنرمندان مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را هنرمندانه به جامعه معرفی کنند، عنوان کرد: هنرمندان باید به شخصیت و مکتب این شهید والا مقام در ابعاد مختلف هنری توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم به هنر هنرمندان اعتقاد و باوری راسخ دارند اظهارداشت: از طریق هنر فاخر فیلم، پویا نمایی، مستند و تولید نمایش‌های مؤثر می‌توان بر افکار عمومی تأثیر گذاشت و باید برای استمرار این اثربخشی در اقصی نقاط میهن اسلامی بر مداومت در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در این زمینه اهتمام ویژه ورزید.

کرمپور افزود: بی‌شک آنچه امروز جریان هنر انقلابی و متعهد برآن صحه می‌گذارد پویایی، طراوت و نشاط هنرمندان و فعالان تئاتر، فیلم، نمایش و آثار مقاومت در همه شئون صحنه‌ای، خیابانی، دانشجویی و حتی کودک و نوجوان است که مفاهیم بلند و متعالی ارزشی را برای تامین محتوای جذاب برای مخاطب مطالبه می‌کنند.

وی در خصوص نقش هنرمندان در جبهه فرهنگی مکتب شهید سلیمانی گفت: هنرمندان به عنوان قشر پیشرو و نخبه جامعه نقشی مهم و اساسی و وظیفه‌ای دشوار در عمق نفوذ و محبت سردار دل ها  در بین آحاد جامعه بر عهده دارند.