رهن خانه ۶۵۰ میلیون تومانی برای شهردار بوشهر
رهن خانه ۶۵۰ میلیون تومانی برای شهردار بوشهر

ندای استان:با گذشت ۷۰ روز از روی کار آمدن حسین صالحیان به‌عنوان شهردار جدید بوشهر، این روزها موضوع تأمین منزل برای شهردار جدید بوشهر از سوی شورای شهر باعث واکنش‌هایی از سوی مردم در فضای مجازی شده است.

به گزارش ندای استان، با گذشت ۷۰ روز از روی کار آمدن حسین صالحیان به‌عنوان شهردار جدید بوشهر، این روزها موضوع تأمین منزل برای شهردار جدید بوشهر از سوی شورای شهر باعث واکنش‌هایی از سوی مردم در فضای مجازی شده است.

داریوش پوربهی دراین‌خصوص در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این مدت اعضای شورا، معاونین و کارکنان شهرداری بوشهر برای پیداکردن منزل برای شهردار جدید بسیج شدند تا اینکه منزلی با رهن ۸۰۰ میلیون تومانی برای شهردار جدید بوشهر در نظر گرفته شد.

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: جلسه‌ای به‌اتفاق دیگر عضو شورا و آقای نوری مسؤول مالی شهرداری با مالکان این منزل برگزار شد و با خواهش و تمنا توانستیم رهن این منزل را به ۶۵۰ میلیون تومان کاهش دهیم.

وی در خصوص املاک شهرداری برای اسکان شهردار گفت: هیچ سازمانی به‌اندازه شهرداری املاک ندارد اما متأسفانه شهرداری حتی یک سالن آمفی‌تئاتر و کتابخانه ندارد، کمااینکه باید از شورای سابق پرسید که چرا برای ساخت ساختمان تاکنون اقدامی نشده است.

پوربهی در خصوص هزینه بالای رهن منزل شهردار بوشهر گفت: در هیچ کجای بوشهر خانه‌ای کمتر از ۶۵۰ برای شهردار یافت نشد و ما با کمترین هزینه اقدام به تأمین منزل برای شهردار جدید بوشهر کردیم. هر چند باید جریمه شهردار مهمان را پرداخت کرد.

به گزارش فارس، از ۲۴ شهریورماه امسال با شروع بازداشت اعضای شورای شهر بوشهر در ارتباط با پرونده‌های مالی ادامه فعالیت اکثریت اعضای اصلاح‌طلب در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و با حکم قضایی، ۶ عضو اصلی شورای شهر بوشهر با قرار وثیقه آزاد شدند.

بعد از سلب عضویت ۶ نفر از اعضای اصلاح‌طلب پنجمین دوره شورای ۹ نفره شهر بوشهر، سه عضو علی البدل به این شورا اضافه شدند. داریوش پوربهی، حیدر رفاهی و رباب عبیدی سه عضو علی البدل اضافه شده به شورای شهر بوشهر بودند که با اکثریت آرا، پوربهی که از شخصیت‌های اصلاح‌طلب و سابقه عضویت شورای شهر را در ادوار گذشته داشته، به‌عنوان رئیس جدید شورای شهر بوشهر انتخاب شد.