ولی فَقِیه، قانون اساسی و دشمن‌ستیزی مردم ۳ دستاورد مهم انقلاب
ولی فَقِیه، قانون اساسی و دشمن‌ستیزی مردم ۳ دستاورد مهم انقلاب

خبر استان:جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است.

به گزارش خبر استان، علی فضلی صبح امروز در همایش تجلی اخلاص و تجلیل از موفق‌ترین خادمان شهدا و دست اندرکاران در اجرای عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور اظهار داشت: اردوهای راهیان نور بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور است.

وی با بیان اینکه پذیرش قطعنامه ۵٩٨ بزرگ‌ترین حادثه تاریخ انقلاب بود، تصریح کرد:‌ مردمی که در دفاع از دین خدا از پرچم رسول خدا توفیق پاسداری دارند در برابر هیچ دشمنی سر خم نمی‌کنند.

فضلی افزود: مقاومت اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس نه تنها برای جامعه ما بلکه برای همه عالمیان یک الگو شده است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه قطعنامه ۵۹۸ بزرگ‌ترین حادثه تاریخ انقلاب است، اظهار داشت:‌ دشمن آرزو داشت در آن زمان بین امت و رزمندگان اختلاف بیفتد، اما این نشد و در عملیات مرصاد ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از اعضای منافقین و رژیم بعثی به هلاکت رسیدند.

این مقام مسؤول با اشاره به اردوی راهیان نور اضافه کرد: شاهد توفیقات چشمگیری در این کار بزرگ فرهنگی بودیم به طوریکه هم اکنون بیش از ۶ میلیون نفر زائر کربلای ایران شدند.

فضلی خاطر نشان کرد: در حالی که در سال ۸۷، ۴۰۰ هزار نفر توفیق حضور در مناطق عملیاتی داشتند، امروز این رقم به ۶ میلیون نفر رسیده است و سال به سال بر تعداد زائران کربلای ایران افزوده شده است.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های راهیان نور گفت: امروز ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر راهی در اردوهای راهیان نور حضور دارند و در کنار ایشان ۲۶ هزار مبلغ و مبلغه فعالیت می‌کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به حضور ۷۶ هزار مدیر کاروان راهیان نور خاطر نشان کرد: ۲۲ هزار مدیر دبیرستان‌های کشور به عنوان مدیر کاروان راهیان نور فعالیت دارند. همچنین ۲۷ هزار خادم افتخاری در اردوهای راهیان نور حضور دارند و بیش از هزار نمایش رزمی هم اجرا شده است.

فرمانده قرارگاه مرکز راهیان نور گفت: از سال ۸۹ به حمایت نیروی دریایی سپاه اردوی راهیان نور دریایی را فعال کرده‌ایم و در استان بوشهر شاهد یکدلی، برادری، صمیمیت مثال زدنی در اجرای برنامه‌های فرهنگی راهیان نور هستیم.

وی بیان داشت:‌ اردوی راهیان نور دریایی در جزیره خارگ انجام می‌شود، جزیره‌ای که در دوران دفاع مقدس ۲۵۳۴ بار بمباران شد.

فضلی با اشاره به اهمیت جایگاه راهیان نور دریایی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بیش از همه مقامات مسؤول به راهیان نور مشرف شده‌اند.

وی بیان داشت: باید از همت و تلاش استاندار بوشهر و دیگر مسؤولان این استان به منظور برپایی اردوهای راهیان نور قدردانی کنیم.

فضلی بیان کرد:‌ انقلاب اسلامی سه دستاورد مهم دارد؛ ولایت فقیه،‌ قانون اساسی و دشمن‌ستیزی مردم سه دستاورد مهم انقلاب اسلامی است/فارس