پارس جنوبی بوشهر قهرمان لیگ برتر شد
پارس جنوبی بوشهر قهرمان لیگ برتر شد

ندای استان:تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی پرافتخارترین تیم فوتبال ساحلی کشور بار دیگر جام قهرمانی فوتبال ساحلی کشور را بالای سرگرفت .

به گزارش ندای استان،تیم پارس جنوبی بوشهر در دیدار نهایی دور برگشت مرحله نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با نتیجه ۵ بر۴ مقاومت گلساپوش یزد را شکست داد و با این نتیجه تیم گلساپوش یزد عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص داد و صنعت فرش حداد اصفهان سوم شد .
دور برگشت مرحله نهایی سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که از نوزدهم مهر با حضور سه تیم پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلساپوش یزد و صنعت فرش حداد اصفهان در دهکده گردشگری بوشهر آغاز شده بود ؛  امشب با برتری پارس جنوبی  به ایستگاه پایانی رسید.
بوشهری‌ها پرافتخارترین تیم لیگ برتر فوتبال ساحلی هستند به طوری که در ۱۲ دوره گذشته، ۶ بار قهرمان شده‌اند، پنج بار مقام دوم و یک بار هم مقام سوم را به دست آورده‌اند.

این دیدار که بطوربه ال کلاسیکوی پابرهنه‌ها معروف است بطور مستقیم از شبکه های ورزش و شبکه استانی بوشهر پخش شد ،

مقاومت گلساپوش یزد هم تا کنون دو مقام اولی، سه مقام دومی و سه مقام سومی را کسب کرده است.

شهرداری تبریز با یک مقام اول و دو مقام دوم، عمران سازان اصفهان یک مقام اول و دو مقام سوم، و ایران توسعه کرج و سایپای کرج هر کدام با یک مقام اولی دیگر تیم‌هایی هستند که در دوره‌های گذشته رتبه به دست آورده‌اند.

در فصل گذشته گلساپوش به قهرمانی و پارس جنوبی بوشهر دوم شده بود .