لبخند رضایت بر لب های مردم بی بضاعت+ تصاویر
لبخند رضایت بر لب های مردم بی بضاعت+ تصاویر

خبر استان:مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به اینکه اردوهای جهادی گام هایی در راستای اقتصاد مقاومتی و مصداق بارز اقدام و عمل است، ابراز کرد: بهره گیری از توان اردوهای جهادی ظرفیتی بزرگ برای رفع محرومیت هاست.

به گزارش خبر استان به نقل از “دانشجونیوز” ،صبح امروز رضا آبشیرینی، مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهراز اردوی گروه های جهادی دانشجویان بسیجی در روستاهای قباکلکی و احمد آباد از توابع شهرستان تنگستان بازدید کرد.

با گشت و گذاری در روستا متوجه شدیم که مشکلات مردم خیلی بیشتر از آن چیزی است که ما تصور می کنیم و از حداقل ترین امکانات زندگی بعضا محروم هستند.

مشکلات نداشتن و قحطی آب، فشار برق ضعیف از مهمترین مشکلات مردم روستاهای قباکلکی و احمد آباد بود به نحوی که  از بدو ورود ما به روستا و صحبت با مردم، اغلب آنان از مسئولین ناامید شده بودند و دل به ساخت و سازهایی که به همت دانشجویان بسیجی انجام می گرفت، بسته بودند.

آبشیرینی در جمع گروه های جهادی شهرستان تنگستان اظهار کرد: هدف اصلی نظام مقدس انقلاب اسلامی خدمت رسانی به مردم است و خوشا به حال شما بسیجیان که این ماموریت و وظیفه به شما محول شده است؛ زیرا این کار از اجر و پاداش عظیمی در نزد خداوند برخوردار است.

مسئول بسیج دانشجویی استان بوشهر با اشاره به اینکه اردوهای جهادی گام هایی در راستای اقتصاد مقاومتی و مصداق بارز اقدام و عمل است، ابراز کرد: بهره گیری از توان اردوهای جهادی ظرفیتی بزرگ برای رفع محرومیت هاست.

آبشیرینی در این بازدید از روند اجرای برنامه های گروه های مستقر در این مناطق بازدید و در جریان روند اجرای اردوهای جهادی قرار گرفت.

گفتنی است اردوی جهادی دانشگاه های شهرستان دشتستان با حضور بیش از ۲۰۰ دانشجو از دانشگاه های تنگستان و دشتی از ۱۸ تا ۲۸ مردادماه در روستاهای قباکلکی و احمد آباد در شهرستان تنگستان دایر است و در این مدت خدمات آموزشی، فرهنگی، عمرانی، مشاوره و بهداشتی به مردم روستا ارایه می گردد.