استاندار بوشهر: عده ای خدمات دولت را وارونه جلوه می دهند
استاندار بوشهر: عده ای خدمات دولت را وارونه جلوه می دهند

خبر استان:استاندار بوشهر گفت: عده ای از مخالفان زحمات دولت و فرزندان ملت را نمی بینند و با وارونه جلوه دادن آن، قدردان خدمات انجام شده نیستند.

به گزارش خبر استان، مصطفی سالاری روز شنبه در آئین معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر افزود: طی سه سال گذشته از عمر دولت در فضایی که شرایط اقتصادی کشور مطلوب نبوده شاهد خدمات خوبی در سطح کشور بودیم ولی با این وجود نارسایی اقتصادی بر سایر حوزه ها از جمله فرهنگی و اجتماعی نیز تاثیرگذار بوده است.
وی یادآورشد: در کنار نارسایی هایی که بخشی از آن ناشی از بهم ریختگی ساختاری کشور بوده و به نوعی ناشی از تصمیم های اشتباه پیش از شروع به کار دولت بود مخالفانی نیز وجود داشتند.
سالاری افزود: در این بین صدای کسانی که سرناسازگاری با خدمتگذاران به مردم داشتند صداهای بسیار قوی و رسایی بود و به نوعی دولت در برابر خود در همه عرصه ها مخالفانی داشت که منافع مردم و ملت را پیگیری نمی کردند و آن را واجد اهمیت نمی دانستند.
وی گفت: عده ای نیز وقتی دستاوردی حاصل می شد آن را وارونه به مردم جلوه می دادند و این در حالی است که هر ایرانی با هر تفکری که است باید به خدمت فرزندان کشور خود افتخار کند و برای بهره گیری بیشتر از آثار آن خدمت تلاش کند.
سالاری ادامه داد: یکی از مشکلات ما در سنوات گذشته بهم ریختگی ساختارها بود که توانستیم به نوعی آن را ترمیم و اختیارات و مرزبندی های از بین رفته را بازیابی کنیم.
وی یادآور شد: این مشکلات در نهایت استانداری و دولت را متوجه مشکلات فراوانی کرده بود که با ساز و کار مناسب بخش زیادی از آن برطرف شد.
سالاری در خصوص برجام نیز گفت: بسیاری معتقدند برجام برای کشور نتیجه ای نداشته و این نیز دیدگاه عده ای اندکی است که خیرخواه نیستند.
وی افزود:چنانچه توافقی نبود صادرات نفت کشور به صفر می رسید و مراودات تجاری با سایر کشورها نیز با مشقت های فراوانی همراه می شد.
سالاری گفت: عده ای که در طول چند سال گذشته با عملکرد خود باعث ایجاد مشکلاتی برای ملت ایران شدند عجله دارند و نمی توانند یکی دو سال حوصله کنند تا اثرات آن عملکردهای چند ساله به حد مطلوبی برگردد و در وضعیت عادی قرار گیرد.
سالاری در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خدمات فتح الله حقیقی معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری بوشهر گفت: وی با تجربه و انگیزه فراوانی به استان بوشهر آمد و در این مدت برای ایجاد فضای تعاملی در استان تلاش شایانی داشت.
وی افزود:برگزاری همزمان دو انتخابات باشکوه ، سالم ، موفق و در شرایطی عادلانه از جمله خدمات معاون سیاسی و امنیتی سابق استانداری بوشهر است.
سالاری گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان بوشهر که نشان از وحدت همگانی مردم این استان بود نیز حقیقی متحمل تلاش های فراوانی شد.
استاندار بوشهر در ارتباط با عباس جمشیدی سرپرست جدید معاونت سیاسی امنیتی استانداری بوشهر نیز گفت: صداقت، راستگویی، پاکدستی، سلامت، نظم و انضباط کاری از ویژگی های بارز جمشیدی است.
وی یادآورشد: بوشهر استانی است که وقتی در آن خدمتی انجان می شود خیلی راحت بازخورد آن را می توان دید و انگیزه گرفت که مسئولان استان باید از این ظرفیت مهم برای خدمت نهایت استفاده را ببرند.
معاون سابق سیاسی، امنیتی و استانداری بوشهر نیز در این آئین گفت: اقدام های سترگ انجام شده در این حوزه حاصل تلاش، همراهی و خدمت صادقانه مدیران و کارکنان بوده است که برای ارزیابی بهتر مستند سازی شده است.
فتح الله حقیقی افزود: انجام امور برمبنای کارکارشناسی باعث شد تا عملکرد استانداری بوشهر درحوزه های امنیتی، اجتماعی، اتباع، مواد مخدر و پدافند غیرعامل در سال ۹۴جزو حوزه های برتر کشور شناخته شود.
وی بااشاره به اینکه دربستر آرامش و اجرای قانون زمینه برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری در سلامت کامل در استان بوشهر فراهم شد یادآورشد: در مدت خدمتی خود در این استان کوچکترین تنشی که روند خدمت به مردم را دچار مشکل کند وجود نداشت و کینه یا گله ای نیز از کسی بدل ندارم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر نیز گفت: رئیس جمهوری به وعده های انتخاباتی خود به درستی عمل کرده است .
عباس جمشیدی افزود:خدمات دولت به تناسب آنچه انجام شده تاکنون اطلاع رسانی نشده است که باید بیش از پیش در این زمینه اقدام شود.
وی یادآورشد: دولت مصمم به اجرای معدود وعده های برزمین مانده است و تحقق این مهم در گرو همکاری و اهتمام جدی همه مدیران است.


در این آئین از فعالیت های فتح الله حقیقی تجلیل و عباس جمشیدی به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر منصوب شد.
فتح الله حقیقی با حکم وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز انتخاب شده است./ایرنا