با همراهی مسئولان اعتبارات ملی بیشتری جذب خواهیم کرد
با همراهی مسئولان اعتبارات ملی بیشتری جذب خواهیم کرد

خبر استان: نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی و مشارکت مسئولان استان بوشهر اعتبارات ملی بیشتری برای اجرای پروژه های عمرانی جذب خواهیم کرد.

به گزارش خبر استان، دکتر سید کمال الدین شهریاری شامگاه شنبه در جمع مردم و مسئولان شهرستان تنگستان افزود: بیش از ۸۰ درصد بودجه عمرانی کشور از اعتبارات ملی است و تنها ۲۰ درصد استانی است .
نماینده مردم دشتی و تنگستان گفت:از همین رو مدیران باید برای اخذ و تزریق این اعتبارات دراین دو شهرستان فعال بوده و از طریق استان و وزارت خانه ها پیگیر این امر باشند.
وی یادآورشد: همه مسئولان استان و شهرستان ها باید سعی کنیم دوران خدمتی خود را صرف خدمت رسانی صادقانه و بی منت به مردم کنیم .
شهریاری اضافه کرد: بیاییم سال های عمرمان را در خدمت به مردم بگذرانیم و از هیچ تلاشی برای گرفتن حق مردم دریغ نورزیم.
شهریاری اظهارکرد: برای شناسایی مشکلات و عقب افتادگی های دو شهرستان دشتی تنگستان کمیته های تخصصی تشکیل داده ایم و فرم های ارائه نظرات به روستاها و شهرها و برای مسئولان اجرایی و اعضای شورای اسلامی ارسال شده است.
شهریاری ادامه داد: اطلاعات جمع آوری شده در حال حاضر در اختیار کمیته ها قرار گرفته است و در شورای برنامه ریزی استان برای کسب اعتبارات در قالب بودجه های استانی و ملی و افزایش سهم شهرستان تلاش خواهیم کرد.
وی گفت: نظارت بر عملکرد مدیران اجرائی در عمل به قوانین، یکی از اصلی ترین وظایف نماینده مجلس است و به عنوان کسی که مردم وی را وکیل خود قرار داده اند سعی خواهم کرد عملکرد مدیران برای گرفتن اعتبارات و رفع مشکلات مردم را رصد کنم.
شهریاری افزود: تلاش خواهم کرد تا روشن شود که مسئولان برای کسب اعتبارات استانی و ملی برای توسعه منطقه چقدر تلاش می کنند.
نماینده مردم دشتی وتنگستان افزود: من به عنوان یک خادم در خدمت و همگام با استاندار، فرمانداران، شهرداران، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی و همه مدیران خواهم بود./ایرنا