قاتل ۲ شهروند جمی دستگیر شد
قاتل ۲ شهروند جمی دستگیر شد

خبر استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت:فردی که با شلیک اسلحه باعث مرگ دو نفر در شهرستان جم شده بود شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبر استان،در شب ۲۳ رمضان، حسین یوسفی شهروند ساکن بخش ریز در زمان خروج از مسجد و در حین سوار شدن به خودرو، هدف تیراندازی افراد ناشناس قرار گرفت که منجر به مرگ وی شد. همچنین کودکی که در صحنه بود، به دلیل کمانه کردن تیر، مجروح شد و در راه انتقال به بیمارستان درگذشت.

حالا ۱۸ روز پس از این حادثه، فرمانده انتظامی استان از دستگیری قاتل و همدستان وی خبر داده است.

سردار حیدرعباس زاده گفت: عروب روز ۱۲ تیرماه دونفر موتورسوار در حالیکه سر و صورت خود را پوشانده بودند در بخش ریز شهرستان جم با شلیک اسلحه کلاش باعث مرگ مرد ۵۴ساله ای به هویت “حسین یوسفی” و کودک ۸ ساله ای به هویت “محمد زنگی” شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان جم و استان شناسایی  و دستگیری عاملین این حادثه در دستور کار قرار گرفت.

به گفته سردار عباس زاده باانجام تحقیقات میدانی و پلیسی متعدد ۱۸ روز پس از حادثه عامل اصلی قتل به هویت “م، م”شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد:متهم دستگیر شده در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس ضمن اعتراف به قتل علت انرا انتقامجویی و اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرده است.

سردار عباس زاده با بیان اینکه تا کنون یک قبضه سلاح کلاش و دوقبضه سلاح شکاری از این متهم کشف شده است خاطرنشان کرد:تحقیقات از این متهم ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی از این متهم و همدستانش متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است تاکنون ۴نفر از همدستان قاتل دستگیر شده اند./خلیج فارس