مهدی طارمی به پرسپولیس برگشت / واکنش پرسپولیسی ها:قدمت رو جفت چشام
مهدی طارمی به پرسپولیس برگشت / واکنش پرسپولیسی ها:قدمت رو جفت چشام

خبر استان:مهدی طارمی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر سرانجام به جمع پرسپولیسی ها بازگشت تا کار قرمزپوشان در فصل نقل و انتقالات به پایان برسد.

به گزارش خبر استان، از سایت باشگاه پرسپولیس، با توجه به توافق‌ها در گذشته بین باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و مهدی طارمی و تعهداتی که از این ناحیه برای دو طرف وجود دارد، اقدامات لازم از سوی باشگاه صورت گرفت و بر همین اساس، زمینه بازگشت آقای گل فصل گذشته رقابت‌های لیگ فراهم شده است.

بر این اساس با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، مهدی طارمی در بازگشت به تهران طی روزهای آتی، در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا خواهد کرد. در این ارتباط شایان ذکر است؛ باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی در فروردین ماه و در جریان برگزاری رقابت‌های لیگ برتر توافق‌هایی برای ادامه همکاری و تمدید قرار با یکدیگر داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از انتشار خبر بازگشت مهدی طارمی به این تیم واکنش نشان دادند.

دروازه بان پرسپولیس از بازگشت مهاجم سرخپوشان استقبال کرد.علیرضا بیرانوند پس از اعلام خبر بازگشت مهدی طارمی با انتشار پیامی نوشت: بوی گل آورد نسیم صبا بلبل بی دل ننشیند خموش. داداش بازگشتت را به ارتش سرخ تبریک میگویم.

 

کمال کامیابی نیا گفت: داداش خدا رو شکر که برگشتی امسال تو آسیا آقای گلی.

 

محسن مسلمان گفت: داش مهدی طارمی برگشت به تیم محبوبش چون از اول دلش اینجا بوده و هست ، تبریک به همه هوادارا و مدیریت باشگاه ، ایشالا اقای گلی دوباره تو ایران و اسیا

 

امید عالیشاه گفت: مهدی جان مبارکه ایشالا امسال هم به تیم بتونیم کمک کنیم و فقط به تنها هدفمون که رضایت هوادرای عزیزمونه برسیم ، یا علی

فرشاد احمدزاده نوشت: