گشت “شهربان” در شهرداری بوشهر تشکیل شد
گشت “شهربان” در شهرداری بوشهر تشکیل شد

خبر استان:شهرداری بوشهر جهت برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز نیروی گشت ساختمانی ویژه تشکیل داده است .

به گزارش خبر استان با اشاره به انتخاب یونیفرم و آرم مخصوص و آماده سازی خودروهای ویژه نیروهای گشت ساختمانی  شهرداری بوشهر افزود: نیروهای شهربان موظفند طبق آخرین قوانین شهرسازی با هر گونه ساخت و ساز در هر نقطه ای از سطح شهر برخورد قانونی داشته باشند.

شهردار بوشهر با اعلام این خبر اظهارداشت : در همین مدت کوتاهی که از آغاز فعالیت گشت ساختمانی در قالب «نیروهای شهربان» سپری شده ، کارنامه موفقی در سطح شهر در کنترل ساخت و ساز غیر مجاز به دست آمده است .

میگلی نژاد با بیان این مطلب که ماموران شهربان وظیفه دارند که با  سر لوحه قراردادن اخلاق اسلامی در کار با شهروندان برخورد نمایند اظهار داشت : برخورد مقتدرانه نیروهای گشت شهربان با متخلفان ساخت و سازهای فاقد پروانه ساختمان در اولویت برنامه گشت ساختمانی باشد.

شهردار بوشهر با تاکید بر حُسن برخورد مأموران شهربان با متخلفان ساخت و ساز در سطح شهر افزود : ماموران گشت ساختمانی وظیفه دارند که با برخورد مناسب و به دور از هر گونه خشونت و بی احترامی، با متولیان ساخت و ساز ساختمان در سطح شهر  رفتار کرده و  قوانین و مقررات شهرسازی  را یادآوری و اعمال نمایند .

شهردار بوشهر از ماموران شهربانی خواست در برخورد با افراد متخلف ساخت و ساز ساختمان و حتی نزدیکان درجه یک خود اغماض ننمایند.

میگلی نژاد با اشاره به اینکه در اجرای قانون توصیه پذیر نباید بود اظهار داشت: اگر روزی شنیدید که کسی گقت که حتی میگلی نژاد شهردار هم توصیه کرده تا این کار تعطیل نشود و یا به تخلفش اغماض شود، باور نکنید من از همین حالا اعلام می کنم برای هیچ کس توصیه ای جهت اقدام غیرقانونی نخواهم داشت.