رئیس دانشگاه خلیج فارس در سمت خود ابقا شد
رئیس دانشگاه خلیج فارس در سمت خود ابقا شد

خبر استان:وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر عبدالمجید مصلح را در سمت رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر به مدت چهار سال ابقاء نمود.

به گزارش خبر استان،دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر عبدالمجید مصلح را در سمت رئیس دانشگاه خلیج فارس به مدت چهار سال ابقاء نمود.

در این حکم آمده است: انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم، انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه و با اتکال به خداوند متعال نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

 

به گزارش خبر استان،دکتر عبدالمجید مصلح متولد ۱۳۴۷ در بخش کاکی شهرستان دشتی است.

عبدالمجید مصلح عضو هیات علمی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج فارس است. وی دانش‌آموخته مدیریت سیستم‌ها در مقطع دکتری است. دوره کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته مدیریت منابع انسانی گذرانده و دانش آموخته رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی است.
مدیر گروهی گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج‌فارس، ریاست دانشکده ادبیات و علوم انسانی، مدیریت امور آموزشی دانشگاه خلیج‌فارس، مدیر طرح و برنامه دانشگاه خلیج‌فارس، مشاور رییس دانشگاه و ریاست مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه، مدیریت راه‌اندازی و توسعه شبکه دولت در استان بوشهر، نماینده ویژه طرح تکفا در استان بوشهر، مدیر کلی دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.
علاوه بر این وی بنیان‌گذار و اولین مدیر مرکز رشد علم و فناوری خلیج‌فارس و بنیان‌گذار و اولین رییس پارک علم و فناوری خلیج‌فارس می‌باشند.