زمان یقه گیری از دولت نیست
زمان یقه گیری از دولت نیست

خبر استان: سرهنگ خرمدل گفت: یکی از اشکالات دولت و دستگاههای دولتی عدم اطلاع رسانی صحیح و به موقع خدمات صورت گرفته است.

به گزارش خبر استان به نقل از ایرنا سرهنگ حمید خرمدل روز پنجشنبه در آیین دومین جشنواره شهرستانی مالک اشتر در کنگان افزود: تخریب قوا و مسئولان نظام و سیاه نمایی آب در آسیاب دشمن ریختن است.
وی اظهارداشت: یکی از اشکالات دولت و دستگاههای دولتی عدم اطلاع رسانی صحیح و به موقع خدمات صورت گرفته است.
خرمدل یادآورشد:در همین هفته دولت تلاش ها و کارهای زیادی در کشور و استان از جمله در زمینه رفع مشکل کم آبی انجام شد که قابل تحسین است اما اطلاع رسانی خوبی صورت نگرفته است.
جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم ثابت کردند همواره پای آرمان های انقلاب و نظام دینی ایستاده اند و هر جا مسئولان با حضور در بین مردم صادقانه مسائل و مشکلات را مطرح کرده اند با یاری مردم مواجه شده اند.
وی تصریح کرد: البته فضای همدلی به معنای جلوگیری از نقد منصفانه نیست و مسئولان باید با عزمی جدی با مسائل و عواملی از جمله احتکار ، فساد اداری و مالی ، گرانفروشی و تبعیض که مردم را نگران کرده برخورد جدی کنند.
این مقام مسئول در سپاه با تشریح مسائل داخلی و خارجی و اعلام آمادگی مجموعه بسیج و سپاه برای کمک به مسئولان در جهت حل مشکلات گفت: مدیریت انقلابی و جهادی نیاز جدی کشور است و بسیج و سپاه مثل همیشه آماده خدمتگزاری به مردم و کمک به مسئولان در جهت رفع مشکلات هستند.
سرهنگ خرمدل افزود: دشمن برای ضربه زدن به نظام و ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و دامن زدن به مسائل و مشکلات داخلی و ایجاد تفرقه در کشور تلاش می کند.
وی یادآورشد:با یاری خدا و درایت رهبری فرزانه انقلاب ، بیداری و هوشیاری مردم و مسئولان جشن چهلمین سالگی انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمام در بهمن ماه برگزار خواهد شد.
جانشین سپاه استان بوشهر گفت: هدف دشمن کمرنگ کردن بزرگترین حماسه و اجتماع بی نظیر بشری یعنی اربعین حسینی است که به یاری خداوند و با هوشیاری امت اسلامی ، دشمنان در گرداب این رودخانه خروشان غرق و نابود خواهند شد.
خرمدل اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران سالیان سال است که مرکز ثقل بیداری ملتها شده و دلیل عصبانیت دشمن همین مسئله است.
فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) کنگان نیز گفت: علاج مشکلات کشور نهادینه شدن فرهنگ و تفکر بسیجی است.
سرهنگ اسماعیل تاجیک افزود: جشنواره مالک اشتر فرصتی برای کمک به تعالی سازمانی و ارج نهادن به عملکردها و بهره گیری از خلاقیت های بسیج و بسیجیان است.
در این مراسم از برترین های بسیج در دومین جشنواره شهرستانی مالک اشتر تجلیل شد.