تارتار: به‌خاطر هواداران برگشتم/در ۱۰ سال گذشته سابقه نداشته که من یکروز در تمرینات حاضر نشوم
تارتار: به‌خاطر هواداران برگشتم/در ۱۰ سال گذشته سابقه نداشته که من یکروز در تمرینات حاضر نشوم

خبر استان: تارتار گفت:حضورم در تمرینات پارس جنوبی جم به منزله حل شدن مشکلات نیست. ما مشکل مالی داریم، البته باخبر هستم که مدیرعامل باشگاه در تلاش است تا مشکلات برطرف شود.

به گزارش خبر استان، مهدی تارتار درباره غیبت دو روزه خود در تمرینات پارس جنوبی جم اظهار داشت: به هر حال همه در جریان اتفاقاتی که برای تیم ما افتاده هستند. من بعد از بازی با سپاهان به خاطر اینکه مشکلات به تیم ضربه نزند اعلام کردم که به تمرین نمی روم و به همین خاطر طی دو روز گذشته این کار را انجام دادم. دلیل من برای این کار بهم نخوردن شرایط تیم بود. واقعیت این است که زحمات زیادی کشیده شده تا پارس جنوبی شرایط فنی خوبی پیدا کند و نتایجی که ما در ۶ هفته ابتدایی کسب کردیم گواه خوبی برای این موضوع است.

وی ادامه داد: اگر من طی دو روز گذشته در تمرینات تیم حضور پیدا می کردم، شاید اتفاقات بدتری رخ می داد و به خاطر بازیکنانم این کار را کردم تا اگر قرار است فشاری وارد شود به خودم باشد و بازیکنان لطمه‌ای نبینند. از بازیکنان هم خواستم تمرینات را ادامه دهند و کارشان را دنبال کنند تا لطمه‌ای به شرایط تیم در فاصله باقی مانده تا دیدار جام حذفی با پیکان وارد نشود.

سرمربی پارس جنوبی جم همچنین گفت: در این دو روز که به تمرینات نرفتم، بسیاری از هواداران پارس جنوبی با من ارتباط برقرار کردند و شرمنده ام کردند. همه از من می خواستند که برگردم و کار را انجام دهم. به هر حال خط قرمز ما هواداران خوب مان هستند. من هم وقتی درخواست های مکرر آنان را دیدم به احترام شان در تمرین امروز حضور یافتم.

وی تاکید کرد: در ۱۰ سال گذشته سابقه نداشته که من یکروز در تمرینات حاضر نشوم، اما اینبار واقعا مجبور شدم. ما تیم خیلی خوبی داریم و در ۳ سال گذشته زحمات زیادی برای این تیم کشیده ایم و حیف است تیم ضربه بخورد. به همین خاطر درست نبود بیش از این در تمرینات حضور پیدا نکنم.

تارتار در پایان افزود: حضورم در تمرینات پارس جنوبی جم به منزله حل شدن مشکلات نیست. ما مشکل مالی داریم، البته باخبر هستم که مدیرعامل باشگاه در تلاش است تا مشکلات برطرف شود. او واقعا زحمات زیادی کشیده و البته برخی مسئولان استانی نیز بسیج شده اند تا مشکلات مالی حل شود و بازیکنان و کادرفنی پرداختی داشته باشند. ما روی قول های داده شده حساب کردیم و امیدوارم طی روزهای آینده مشکلات حل شود و با آسودگی خیال بتوانیم کارمان را دنبال کنیم. در نهایت هم از همه آنهایی که در تلاش هستند تا مشکلات حل شود، از مسئولین و هوادارانی که تماس گرفتند و به بنده لطف داشتند تشکر می کنم.