خبر استان:شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر به عنوان عضو اتحادیه جهانی نمایشگاهها UFI پذیرش شد.

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر، هرداد ابراهیمی مدیر عامل این شرکت عنوان کرد: پس از پیگیری های مکرر و یکساله این مجموعه جهت دریافت عضویت در اتحادیه جهانی نمایشگاهها، این مهم در تیر ماه امسال و در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، محقق گردید.

ابراهیمی افزود: عضویت در مجامع بین المللی باعث ایجاد ارتباط با سایر کشورها شده ، و این امر به افزایش و ارتقای توان اقتصادی استان و حرکت به سمت صادرات محصولات و تولیدات داخلی منجر می شود. با توجه به اینکه یکی از مهمترین اهداف ما از ابتدای راه، افزایش مبادلات تجاری در مجامع بین المللی بود، این مهم به ما  در دستیابی به هدف خود کمک شایان توجهی خواهد نمود.

ابراهیمی در ادامه گفت: رعایت استانداردهای جهانی نمایشگاهی مهمترین مولفه پذیرش در اتحادیه جهانی نمایشگاهها (UFI) می باشد که ما در جهت تحقق هر چه سریعتر این مهم، افزایش فضای نمایشگاهی،فضای عمومی، افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاههای تخصصی و خدمات نمایشگاهی را در ۲ سال اخیر د ردستور کار خود قرار دادیم.

وی افزود: فضای نمایشگاهی شرکت نمایشگاههای بین المللی استان بوشهر۱۱۰۰۰۰متر مربع بوده که از این متراژ ۸۰۰۰متر مربع مربوط به سالن های نمایشگاهی می باشد که در افق ۱۴۰۰ این فضا به ۱۵۰۰۰متر مربع خواهد رسید و این مرکز به سالن بزرگ همایش نیز مجهز خواهد شد.

ابراهیمی در آخر اضافه کرد: استان بوشهر بعنوان هفتمین سایت نمایشگاهی در ایران به عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاهها در آمد.

Visited 4 times, 1 visit(s) today