خبر استان:«مسحی بر جوشن (شرح فراز هایی کوتاه از دعای شریف جوشن کبیر)» نوشته ی مرحوم سید محمد کاظم پورفاطمی راهی بازار کتاب کشور شد.

خبر استان:دومین دست نوشته ی مرحوم سید محمد کاظم پورفاطمی فرزند مرحوم سید محسن پورفاطمی توسط انتشارات موعود اسلام چاپ شد.

این کتاب به ویراستاری دکتر مجید عابدی و بازبینی و اصلاح صفدر محمودی و با مقدمه ی دکتر محمد کمال سروریان در تیراژ ۲۰۰۰ جلد و در چاپخانه ی شریعت چاپ شده است.

مسحی بر جوشن کبیر دارای دو فصل – فصل اول، شرح فرازهایی کوتاه از دعای شریف جوشن کبیر و فصل دوم، گفتارها – در ١۴٣ صفحه منتشر شده است.

در مقدمه و معرفی اثر آمده است: «مسحی بر جوشن واگویه های جوانی عاشق جویایی و پویایی، خردورز و آشنا به زیر و زبر واژه هایی که عصای دست معرفت معرفت است می باشد.

دریغا که این جوان بی تاب در خواندن  و آموختن را، خزان مرگ در آغاز شکفتگی بر خاک فنا فرو افکند و مرغ جانش را نغمه خوان شاخسار جاودانگی ها کرد.»

سید محمد کاطم پورفاطمی فرزند مرحوم حجت الاسلام سید محسن پورفاطمی در سی و یکمین روز شهریور ۶۷ در شهر کاکی زاده شد و در هفتم مهرماه ۱۳۹۴ بدرود حیات گفت.

وی کارشناسی روانشناسی را در دانشگاه بیرجند به پایان آورد اما اجل مهلت اتمام کارشناسی ارشد حقوق بین الملل از دانشگاه تهران را به وی نداد.

از وی پیش از این کتابی با عنوان « فردایی بر فراز انسانیت» چاپ شده است.

مسحی بر جوشن

پورفاطمی ۲۲

 

منبع:مند

Visited 2 times, 1 visit(s) today