مدیران بومی باید جایگزین مدیران غیربومی پارس جنوبی شوند
مدیران بومی باید جایگزین مدیران غیربومی پارس جنوبی شوند

خبر استان:امام جمعه اهرم با بیان اینکه باید فضای کار برای نیروی بومی در عسلویه مهیا شود، گفت: لازم است فکری به حال مدیران غیربومی در پارس جنوبی شود و مدیران بومی جایگزین آن‌ها شوند.

به گزارش خبر استان، عیسی راستگو در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با اشاره به ۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران اظهار داشت: زندگی دکتر چمران از دوران تحصیل که شاگرد ممتاز کلاس بودند تا زمان دانشگاه که در آمریکا تحصیل می‌کردند سراسر درس‌آموز برای همه ما، آیندگان است و یاد و خاطر این شهید را گرامی می‌داریم.

امام جمعه اهرم بابیان اینکه دشمن در پی متزلزل کردن ایمان و اراده جوانان است، تصریح کرد: دشمن امروز تمام توان و همه امکانات خود در فضای مجازی برای متزلزل کردن ایمان و اراده جوانان به کار بسته است.

وی با اشاره به رکود و بیکاری جوانان ادامه داد: به‌‌جای پرداختن به بازی‌های سیاسی به فکر ساختن چند کارخانه در کشور باشید.

راستگو ادامه داد: متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود هیچ تدبیری برای اشتغال جوانان و رفع معضل بیکاری در کشور نشده است.

امام جمعه اهرم افزود: در استان بوشهر جوانانی که به دنبال کار هستند و هرروز به جمعیتشان اضافه می‌شود زیاد است، وضعیت اشتغال جوانان در استان خیلی خطرناک است و این وضعیت باید سروسامان پیدا کند.

وی گفت: این همه کارگر غیربومی که در پارس جنوبی اشتغال دارند از کجا هستند باید فضا برای نیروی بومی مهیا شود، باید فکری به حال مدیران غیربومی در پارس جنوبی شود و مدیران بومی جایگزین آن‌ها شوند.

راستگو ادامه داد: اگر مدیران بومی در پارس جنوبی باشند احترامی برای نیروی بومی قائل هستند و اگر نباشد این گرفتاری‌ها به‌جای خود باقی خواهد ماند.

امام جمعه اهرم با اشاره به کمبود آب در شهرستان افزود: ما در کنار دریا هستیم اگر مسؤولان در سال‌های گذشته به فکر بودند و چند دستگاه آب‌شیرین‌کن سواحل دریا در شهرهای استان احداث می‌کردند امروز این مشکل را نداشتیم.

وی ادامه داد: مشکلی که امروز شهرستان تنگستان در بخش دلوار دارد کمبود آب است ضمن اینکه این مشکلات به‌سادگی با احداث آب شیرین قابل‌حل بود باید از قبل به فکر حل این مشکل می‌بودند.

راستگو خاطرنشان کرد: کنار آمدن با آمریکا مشکل کشور را حل نمی‌کند این یک توهم است متأسفانه برخی دچار این توهم شدند اگر ارتباط و تعامل ما با آمریکا بیشتر شود مشکلات حل می‌شود.

امام جمعه اهرم ادامه داد: آمریکا از اساس با موجودیت جمهوری اسلامی ایران مخالف است نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد چون بدعهد است و به قول خود وفادار نیست./فارس

 

Visited 3 times, 2 visit(s) today