خبر استان:استاندار بوشهر گفت: در قالب تسهیلات ستاد کل اقتصاد مقاومتی مختص استان بوشهر، تاکنون برای حل مشکل ۴۲ واحد تولیدی پرداخت ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار تصویب شده است.

به گزارش خبر استان، مصطفی سالاری روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در جمع خبرنگارن افزود: این ۴۲ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به بانک‌های عامل معرفی شده و این روند تا رفع موانع تولید و مشکلات سایر واحدهای تولیدی استان بوشهر ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی استان در بازدید از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی مشکلات آنها را بررسی و از تمام اختیارات خود برای برطرف کردن موانع فراروی آنها استفاده می کنند.
استاندار بوشهر گفت: با اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحد‌های تولیدی استان بوشهر که مشکل مالی و نقدینگی دارند برای بالابردن میزان تولید و به دنبال آن ایجاد اشتغال گام های موثری برداشته خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اراده مصمم مسئولان و دستگاه‌های اجرایی این استان برای افزایش میزان تولید و ایجاد اشتغال گفت: برخی از واحدهای صنعتی مشکل سرمایه در گردش و برخی نیاز به تجهیز و تکنولوژی جدید دارند و برخی نیز در تامین مواد اولیه و بازار با مشکل مواجه هستند که در این راستا در قالب کارگروه های مشخص شده وضعیت آنها بررسی می شود.
وی با اشاره به سرکشی مستمر مدیران مرتبط با تولید و سرمایه گذاری در استان بوشهر از واحد‌های متقاضی تسهیلات بیان کرد: با عزم و اراده همگانی در ماه‌های آینده حوزه صنعت استان بوشهر شاهد رفع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و افزایش ظرفیت اشتغال خواهد بود.


Visited 2 times, 1 visit(s) today