نظرآقا نخستین روستای صاحب دانشگاه قرآن
نظرآقا نخستین روستای صاحب دانشگاه قرآن

خبر استان:راه اندازی دانشگاه مجازی قرآن و علوم حدیث در این مرکز که بطور کلی در استان بوشهر نخستین دانشگاه روستایی و در کشور کم نظیر است از افتخارات این مرکز می باشد.

به گزارش خبر استان،حجت الاسلام حسن شیخی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از کانون قرآن نظرآقا و دانشگاه مجازی این مرکز، افزود:خانه قرآن روستای نظرآقا با بیش از دو دهه فعالیتهای گسترده و متنوع قرآنی امروز بعنوان یکی از شاخص ترین مراکز قرآنی روستایی در استان بوشهر مطرح است.
وی یادآور شد: راه اندازی دانشگاه مجازی قرآن و علوم حدیث در این مرکز که بطور کلی در استان بوشهر نخستین دانشگاه روستایی و در کشور کم نظیر است از افتخارات این مرکز است.
شیخی بیان کرد: خانه قرآن نظرآقا تاکنون ۸۷حافظ کل قرآن برادر و خواهر داشته و اکنون نیز در حال تربیت ۱۱۶حافظ کل و جزء قرآن کریم است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان یادآورشد: تربیت حافظ و آموزش قرآن به زبانهای خارجی از جمله فعالیتهای شاخص این مجموعه در کنار سایر فعالیتهای قرآنی روخوانی و روانخوانی، تفسیر، صوت و لحن و فعالیتهای متنوع فرهنگی و ورزشی آنهاست.
مسئول خانه قرآن و دانشگاه مجازی قرآن و علوم حدیث نظرآقا گفت: اکنون چهارمین ترم از دانشگاه مجازی قرآن و علوم حدیث را با تربیت دانشجویانی از سراسر استان سپری می کند.

۷۰
غلامعلی رحمانی فرد بیان کرد: این دانشگاه هم اکنون مشغول تربیت دانشجویانی در رشته های علوم قرآن و حدیث و تفسیر اثیری و فقه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است.
رحمانی فرد بیان کرد: تحصیل دراین دانشگاه در مقطع کارشناسی بدون کنکور و کارشناسی ارشد از طریق کنکور سازمان سنجش امکان پذیر است.
وی درباره فعالیتهای کانون قرآن نظرآقا گفت: هم اکنون ۷۰۰ نفر در مقاطع سنی و تحصیلی مختلف از برنامه قرآنی و فرهنگی این مرکز استفاده می کنند./ایرنا

نظرآقا روستایی از توابع بخش سعدآباد در شهرستان دشتستان می باشد.