آموزش و پرورش بوشهر درجشنواره های امورتربیتی رتبه برتر کشور شد
آموزش و پرورش بوشهر درجشنواره های امورتربیتی رتبه برتر کشور شد

خبر استان:معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس ارزیابی به عمل آمده این استان جز پنج استان برتر کشوردر برگزاری جشنواره های تجارب برتر تربیتی و الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی مقطع متوسطه اول معرفی شد.

به گزارش خبر استان، سیروس فتحی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: جشنواره الگوهای برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی برای دومین سال پیاپی به منظور ارتقای کمی و کیفی دانش، نگرش و مهارت های مربیان و دبیران و برای توسعه و تعمیق شبکه تجربه آنان در مدارس متوسطه اول برگزار شد.
وی بیان کرد: در این جشنواره در استان بوشهر ۱۱۴ نفر از دبیران پایه های هفتم و هشتم در تدریس درس تفکر و سبک زندگی شرکت کردند که پس از برگزاری رقابت های استانی، دو نفر از آنان به مرحله ی کشوری معرفی شدند.
وی اظهار کرد: جشنواره تجربیات برتر تربیتی نیز به منظور دستیابی به اندوخته های تجربی مستند معاونان و مربیان پرورشی و فرهنگی، مشاوران و معلمان با هدف ترغیب و تشویق آنان برای حضور درعرصه های پژوهشی – تربیتی برای ارتقای کیفیت خدمات تربیتی در سطح مدارس استان برگزار شد که ۶۵۵ نفر تجارب خود را برای شرکت در این جشنواره ارسال کردند.
وی گفت: این جشنواره ها در سال تحصیلی جدید نیز در سطح مدارس استان برگزار می شود.

Visited 1 times, 1 visit(s) today