کشف ۲۲۰بسته هروئین از خانواده مواد فروش در روستای حسینکی
کشف ۲۲۰بسته هروئین از خانواده مواد فروش در روستای حسینکی

خبر استان:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرمرکز استان گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر، در روستای حسینکی ۲۲۰بسته هروئین از خانواده ای که اقدام به توزیع مواد می کرد و باعث نارضایتی مردم شده بود، کشف شد.

به گزارش خبر استان، سرگرد بهزاد چراغیان در گفتگو با چغادک نیوز خبرداد: روز گذشته در راستای مبارزه با مواد مخدر در روستای حسینکی از توابع بخش مرکزی شهرستان بوشهر ۲۲گرم مواد مخدر از نوع هروئین بسته بندی شده و آماده فروش کشف و یک خانواده سه نفره نیز در این راستا دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان در تشریح جزئیات این خبر گفت: بنا به اخبار و گزارشات مکرر مردم و اعلام نارضایتی عمومی از خانواده ای مواد فروش که بصورت گسترده در روستاهای دویره و احمدی  از توابع شهرستان بوشهر اقدام به توزیع مواد مخدر می نمودند این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی فروشندگان و مخفیگاه آنها و هماهنگی با مقام قضایی، پلیس مبارزه با مواد مخدر در اقدامی ضربتی تعداد ۲۲۰بسته هروئین به وزن ۲۲گرم که آماده توزیع در بین جوانان بوده است را از خانواده ای مواد فروش بنام(الف. س)کشف نمود که در این راستا ۱نفر زن و ۲مرد که عامل فروش مواد بودند نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرگرد بهزاد چراغیان یادآورشد: ۲۶اردیبهشت ماه نیز در شهر چغادک از یک نفر فروشنده مواد مخدر که در محدوده چغادک و عالیشهر اقدام به توزیع مواد مخدر می کرد مقدار۲۳۵گرم تریاک توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان با بیان اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر همیشه در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطر نشان کرد: برخورد با خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر از وظایف لاینفک پلیس است و با توجه به دغدغه های مردمی و جلوگیری از به انحراف کشیده شدن جوانان توسط سوداگران مرگ، پلیس تمام سعی و تلاش خود را جهت برخورد بااین عوامل ناهنجار در جامعه به خرج می دهد و از مردم نیز جهت همکاری در شناسایی و دستگیری این سوداگران مواد افیونی درخواست دارد هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع:چغادک نیوز

Visited 2 times, 1 visit(s) today