آخرین جزئیات پرونده اول اخلال در نظام اقتصادی و کلاهبرداری کلان
آخرین جزئیات پرونده اول اخلال در نظام اقتصادی و کلاهبرداری کلان

خبر استان:معاون دادستان بوشهر:وکیل شرکت تهرانی صبح امروز در دادسرای بوشهر حضور یافت و اظهارکرد که تا اواسط تیرماه نسبت به بازپرداخت کل مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی مالباختگان اقدام می کنند.

به گزارش خبر استان،قاضی محسن مقدس معاون دادستان بوشهر درگفت وگو با خبرگزاری میزان در تشریح آخرین جزئیات پرونده اول مضاربه صوری گفت: وکیل شرکت تهرانی در دادسرای بوشهر حضور یافت و اظهارکرد که تا اواسط تیرماه نسبت به بازپرداخت کل مبلغ ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی مالباختگان اقدام می کنیم.

وی افزود: باتحقیقات بازپرسی و بررسی چک های استخراج شده و تحقیق دقیق از مالباختگان، بدهی متهم اصلی پرونده از ۱۶۷ میلیارد تومان به ۱۱۷ میلیارد تومان تقلیل یافته است و کماکان این تحقیقات جهت تخلیص بدهی ادامه دارد.

به گزارش میزان، اواسط مرداد ماه سال ۹۳ بود پرونده میلیاردی مضاربه صوری بوشهر موسوم به اخلال در نظام اقتصادی تشکیل شد، این پرونده حدود ۵۶۰۰ شاکی دارد که دادستانی بوشهر برای پشتیبانی از حقوق مردم با تمام شهامت قضیه را پیگیری می کند.

براساس پیگیری‌های صورت گرفته متهمان اصلی این پرونده ماهیانه سرمایه ۳۵۰ تا ۵۰۰ نفر را می‌گرفتند تا به آنان سودهای‌ کلان پرداخت کنند.