خبر استان:نمایشگاه صنایع دستی جمعی از هنرمندان شهر و روستاهای گناوه با حضور مسئولان شهرستان در محل کمپ گردشگری افتتاح شد.

به گزارش خبر استان؛ مدیرعامل پایگاه سلامت روان اجتماعی آوای مهرگان گناوه درآیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این موسسه تحت نظارت بهزیستی این شهرستان از سال ۹۰ شروع به کار کرده است.

معصومه درایی با بیان اهداف موسسه افزود: این موسسه باهدف ارتقای سلامت جامعه و کمک به نیازمندان این نمایشگاه را  اجرا کرده است.

وی گفت: این موسسه با توجه به فرا رسیدن روز صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی را با همکاری شهرداری و فرمانداری گناوه ایجاد کرده تا صنایع دستی شهرستان را در دیدعموم شهروندان قراردهد.

 درایی افزود: از روستاییان گناوه درخواست کردیم تا صنایع دستی وغذاهای محلی روستای خود را برای معرفی به این غرفه ارائه دهند.

رئیس هیات مدیره پایگاه سلامت اجتماعی آوای مهرگان گناوه گفت: سودی که از فروش محصولات به دست خواهد امد صرف کمک به نیازمندان خواهد شد و   افراد نیازمندی که از طریق فروش صنایع دستی امرار معاش می کنند و امکان حضور و فروش محصولات خود را ندارند تیم اوای مهرگان برای کمک به آن ها کار فروش محصولات آن ها را انجام خواهد داد.

این نمایشگاه به مدت سه روز در کمپینگ گردشگری روبه روی دانشگاه ازاد گناوه دایر و برنامه های فرهنگی و مذهبی نظیر دعاخوانی، مداحی، مولودی خوانی، نقالی از جنابه تا گناوه اجرا و از بازدیدکنندگان با افطاری پذیرایی می شود.

 

منبع:گناوه پرس

Visited 2 times, 1 visit(s) today