کاهش ۶ درصدی هدررفت برق در استان بوشهر
کاهش ۶ درصدی هدررفت برق در استان بوشهر

خبر استان:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از کاهش ۶ درصدی هدررفت انرژی در این استان خبر داد .

به گزارش خبر استان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان بوشهر:امراله پاراد گفت: خدمت‌رسانی به مردم مهم‌ترین اولویت مسؤولان شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد .

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات در دستور کار برق استان بوشهر قرار دارد و تاکنون در این مسیر اقدامات ارزشمندی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شرکت توزیع برق استان بوشهر به ۶۲۳ روستا و ۳۷ شهر در استان بوشهر خدمات‌رسانی می‌کند و عمده مردم از حجم و کیفیت خدمات این مجموعه رضایت دارند .

پاراد تصریح کرد: بیش از ۴۱۰ هزار انشعاب در سطح استان بوشهر در مناطق شهری و روستایی و صنعتی نصب شده و از همه امکانات موجود برای بهبود خدمات‌رسانی در این عرصه بهره می‌بریم .

وی گفت: در یک سال اخیر بیش از ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون کیلووات ساعت برق در سطح استان بوشهر مصرف شده است .

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر یادآور شد: تاکنون در استان بوشهر بیش از ۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر شبکه برق فشار متوسط و ۶ هزار کیلومتر فشار ضعیف اجرایی و عملیاتی شده و همچنین بیش از ۱۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه ترانسفورماتور نیز در استان نصب شده است .

پاراد ابراز داشت: در سال گذشته بیش از ۲٫۳ درصد مصرف برق کل کشور متعلق به استان بوشهر بوده و نشان دهنده میزان بالای مصرف است .

وی اضافه کرد: در سال ۹۲ میزان هدررفت برق استان بوشهر حدود ۱۸ درصد بود که در سال جاری به ۱۲ درصد رسیده و شاهد کاهش ۶ درصدی هدررفت برق در این استان هستیم.

 

Visited 3 times, 1 visit(s) today