کسب رتبه دوم کشوری کمیته امداد استان بوشهر در جذب تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی
کسب رتبه دوم کشوری کمیته امداد استان بوشهر در جذب تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی

خبر استان:مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از کسب رتبه دوم کشوری کمیته امداد این استان در جذب تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی در سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبر استان به نقل از سایت خبری کمیته امداد استان بوشهر،احمد لطفی ظهر امروز در نشست روسای ادارات کمیته امداد استان بوشهر اظهار کرد: در پی ارزیابی کمیته کل امداد مرکز و ابلاغ رئیس کل این نهاد به استانداران سراسر کشور، کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر با تلاش‌های همکاران دلسوز این نهاد و همکاری بانک‌های عامل و کارگروه اشتغال در استان و شهرستان‌ها موفق شد رتبه دوم کشوری را از میان دیگر استانها به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: جذب این منابع بانکی از محل بند «ج» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۴ با جذب ۲۳۳ میلیارد ریال در قالب تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان جویای کار انجام شده است و زمینه اشتغال مددجویان تحت حمایت امداد تا رسیدن به توانمندی اقتصادی و خودکفایی مالی فراهم شده است.

لطفی افزود: این میزان تسهیلات به ۲ هزار و ۶۰ نیازمند جویای کار استان اعطا شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه استان‌های مازنداران و گلستان در این ارزیابی اول و سوم شدند، گفت: کمیته امداد استان مثل سنوات گذشته رویکرد توانمندسازی مددجویان را از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار با استفاده از این تسهیلات اشتغالزایی در پیش گرفته است.

Visited 2 times, 1 visit(s) today