استان بوشهر رتبه نخست کشور در المپیاد دانش آموزی نانو/دشتستان بیشترین تعداد نفرات
استان بوشهر رتبه نخست کشور در المپیاد دانش آموزی نانو/دشتستان بیشترین تعداد نفرات

خبر استان:۳۴ نفر از داوطلبان هفتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو که موفق به کسب بالاترین نمرات شده‌اند برای حضور در مرحله دوم معرفی شده اند.

خبر استان: هفتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو  نفرات برتر خود را شناخت.گفتنی است، برگزیدگان از ۱۲ استان آذربایجان غربی، اصفهان، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، سمنان، فارس، کردستان، مازندران، قزوین و هرمزگان هستند.
استان‌ بوشهر با ۸ برگزیده، استان خراسان رضوی با ۷ برگزیده و استان تهران با ۵ برگزیده دارای بیشترین تعداد برگزیدگان هستند.
این موفقیت بزرگ برای نهاد ترویجی نانو بی نظیر است زیرا استان تهران  با دارا بودن ۱۷ پژوهشسرا توانسته ۵ قبولی در مرحله اول داشته باشد در حالیکه شهر برازجان با داشتن یک پژوهشسرا در مرحله اول ۶ قبولی  دارد.
آزمون هفتمین المپیاد دانش‌آموزی نانو، اردیبهشت ماه سال جاری در ۱۵۲ شهر در سراسر ایران برگزار شد. کارنامه شرکت کنندگان در هفتمین المپیاد نانو تا روز ۲۵ خردادماه بر روی سایت باشگاه قرارمی‌گیرد. 
Screen Shot 2016-06-13 at 10.38.51
پایگاه خبری تحلیلی خبر استان این موفقیت ارزشمند را به مسوولین محترم استان،مجموعه مدیریت محترم  اداره کل آموزش و پرورش  استان بوشهر، مدیریت محترم شهرستان  دشتستان و به تمام جوامع علمی شهرستان و استان، دانش آموزان عزیز و خانواده محترم ایشان تهنیت و شادباش عرض می نماید.
Visited 1 times, 1 visit(s) today