بودجه امسال شهرداری بوشهر بیش از دو هزار میلیارد ریال تصویب شد
بودجه امسال شهرداری بوشهر بیش از دو هزار میلیارد ریال تصویب شد

خبر استان:رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شورای شهر بوشهر گفت: بودجه شهرداری بوشهر و سازمانهای وابسته به آن در سال جاری، دوهزار و ۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تصویب شده است.

به گزارش خبر استان،نصرالله اسدی روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: ازاین میزان اعتبار یکهزار و۱۶۰ میلیارد ریال برای ۵۴ پروژه عمرانی هزینه می شود.
وی بیان کرد: بودجه شهرداری بندر بوشهر یکهزار و۳۵۰ میلیارد ریال و شهرداریهای منطقه ۱و ۲ به ترتیب ۱۸۰ میلیارد ریال و ۲۲۰ میلیارد ریال است.
اسدی ادامه داد: بودجه های سازمانهای آتش نشانی و خدمات ایمنی، فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز به ترتیب ۵۹، هشت و هفت میلیارد ریال است.
وی گفت: بودجه سازمانهای مدیریت پسماند، پارکها و فضای سبز، اتوبوسرانی و سازمان فرهنگی ورزشی نیز به ترتیب هر کدام ۳۵ میلیارد ریال، ۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، ۱۱۷ میلیارد ریال و ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
اسدی یادآور شد: بودجه شهرداری بندر بوشهر در سال گذشته یکهزار و ۳۸۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بود که این میزان در سال جاری رشد نزدیک به ۷۰ درصدی داشته است.
وی گفت: در سال جاری چرخ و فلک، ساماندهی میدان غدیر در ورودی شهر بوشهر، احداث پلاژ بانوان، فانوس دریایی و تلاش برای اتمام روند آسفالت کوچه های خاکی شهر بوشهر از جمله پروژه های شاخص شهرداری بوشهر است.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: در سال جاری سعی شده با نگاه ویژه به محلات جنوبی شهر بوشهر در زمینه های آسفالت کوچه های خاکی و احداث فضای سبز بخشی از عقب ماندگی های آنها نسبت به سایر محلات برطرف شود.

Visited 3 times, 1 visit(s) today