اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه ایرانجوان بوشهر انتخاب شدند
اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه ایرانجوان بوشهر انتخاب شدند

خبر استان:بعدازظهر جمعه ۲۱ خردادماه ۹۵ در محل باشگاه ایرانجوان بوشهر و با حضور ۲۲ سهامدار مجمع هیئت موسس باشگاه ایرانجوان بوشهر برگزار شد و اعضای هیئت مدیره جدید این باشگاه هفتاد ساله انتخاب شدند.

به گزارش خبر استان؛در ابتدا در رابطه با مسائل پیش روی باشگاه ، تصمیم گیری در مورد داشته ها و چگونگی سرمایه گذاری ، جذب اسپانسر و همچنین برنامه های آینده بحث و گفتگو شد و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید و قرار شد تا اعضا طی دو روز آینده پس از شور و مشورت نظر خود را اعلام نمایند .

در بخش دیگر این مجمع رای گیری برای انتخاب هیئت مدیره جدید باشگاه نیز انجام شد که آقایان جعفر پورکبگانی ، حاج مجید رجبی ، عبدالرحیم خرمزی ، احمد نظرزاده ، رضا فرهمندنیا و قائدی بعنوان اعضای هیئت مدیره جدید انتخاب و طبق اساسنامه می بایست با نظر این افراد ۳ نفر دیگر از خارج از مجموعه ایرانجوان به این جمع اضافه شوند .

با برگزاری این مجمع و انتخاب هیئت مدیره جدید باشگاه هفتاد ساله ایرانجوان بوشهر گام مهمی برای سر و سامان یافتن ایرانجوان صورت گرفت موضوعی که خواسته ی هواداران فهیم این باشگاه نیز می باشد. و دیگر شاهد اتفاقات تلخ گذشته نباشیم. حالا باید منتظر بود که مسئولین محترم استان در راستای موفقیت این باشگاه مردمی و هفتاد ساله چه گامی بر می دارند.

 

منبع:ورزش بوشهر

Visited 3 times, 1 visit(s) today