۴ مجتمع آموزشی ویژه مددجویان استان بوشهر راه‌اندازی شد
۴ مجتمع آموزشی ویژه مددجویان استان بوشهر راه‌اندازی شد

خبر استان:لطفی: یکی از مهمترین اهداف فعالیت این مجتمع ها شناسایی و جذب دانش آموزان با استعداد و نخبه پروری با اولویت دانش آموزان روستایی است.

به گزارش خبر استان، احمد لطفی ظهر امروز در نشست برنامه‌ریزی طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان نیازمند استان بوشهر با اشاره به اینکه طرح بهره‌مندی دانش‌آموزان از اوقات فراغت اظهار داشت: در این راستا دانش‌آموزان در کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، قرآنی، ورزشی و دیگر برنامه‌های آموزشی پذیرش می‌شود.

وی از اعزام اردوهای تفریحی، آموزشی و جشنواره‌ای خبرداد و گفت: علاوه بر شرکت در کلاس‌های آموزشی اعزام دانش‌آموزان به اردوهای مختلف مورد توجه قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پذیرش دانش‌آموزان در مجتمع‌های آموزشی این نهاد خبرداد و تصریح کرد: فرایند پذیرش ۲۲۰ دانش آموز مددجو برای ادامه تحصیل در ۴ مجتمع آموزشی شبانه روزی در استان بوشهر فراهم شده است.

لطفی با بیان اینکه۴ مجتمع آموزشی شبانه روزی دخترانه و پسرانه  در استان برای تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده خاطر نشان کرد:  در راستای تقویت بنیه تحصیلی دانش آموزان مددجو و همچنین جذب نخبگان این قشر از جامعه، ۴ مجتمع آموزشی شبانه روزی دخترانه و پسرانه  در استان بوشهر برای فرایند شناسایی و جذب ۲۲۰ فرزند مددجو در مقاطع تحصیلی متوسطه فعال هستند.

وی با بیان اینکه فرایند شناسایی و جذب دانش‌آموزان در استان بوشهردر حال اجرا  است گفت: از تمامی همکاران در حوزه امور فرهنگی و مدیران و مربیان پرورشی مجتمع‌ها خواسته شد در محل سکونت افراد با اولویت دانش آموزان ساکن مناطق روستایی و کم برخوردار حضور یابند و این کار مهم را انجام دهند.

لطفی با بیان اینکه مجتمع‌های شبانه‌روزی در شهرستانهای بوشهر، گناوه دشتی و دشتستان ایجاد شده خاطر نشان کرد: در دو مجتمع آموزشی بوشهر و گناوه دانش آموز دختر و دو مجتمع دشتی و دشتستان، فرایند جذب دانش آموز مددجوی پسر صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین اهداف فعالیت این مجتمع ها شناسایی و جذب دانش آموزان با استعداد و نخبه پروری با اولویت دانش آموزان روستایی است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به حمایت‌های تحصیلی از دانش آموزان زیر پوشش کمیته امداد تاکید کرد: ارائه خدمات حمایتی، کمک هزینه تحصیلی، خرید لوازم مورد نیاز تحصیلی، کمک برای شرکت در کلاس‌های تقویتی و شرکت در اردوهای آموزشی از جمله خدماتی است که در طول سال به این دانش آموزان ارائه می‌شود./تسنیم

Visited 2 times, 1 visit(s) today