مدیری که با مردم بد برخورد کند، جایش در ادارات بوشهر نیست
مدیری که با مردم بد برخورد کند، جایش در ادارات بوشهر نیست

خبر استان:عباس جمشیدی گفت: از مدیران و شهرداری ها درخواست شده پروژه های ناتمامی که تکمیل آن گروه بیشتری از مردم را بهره مند می سازد اعلام تا برای ابلاغ اعتبار تعیین شوند.

به گزارش خبر استان،عباس جمشیدی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان که به مناسبت ۹ اردیبهشت با حضور اعضای شوراهای شهر و روستاهای بوشهر در سالن سینما کانون برگزار گردید، ادامه داد: بنده در ساعت اداری که فردی با هر درخواستی به دفتر فرمانداری مراجعه کند، اگر جلسه ای نباشد، سعی می کنم وی را دیده و اگر قادر به اجابت درخواستش نباشم، حداقل حرف هایش را بشنوم، از مدیران شهرستان نیز همین تقاضا را دارم و نظارت کافی برای این موضوع خواهم داشت.

وی با بیان اینکه مدیران شهرستانی باید به مساجد شهری و روستایی شهرستان رفته و رو در رو با مردم قرار بگیرند، ادامه داد: وقتی خودم به صورت مستمر به مساجد روستایی و شهری و میام مردم می روم، حجت بر سایر مدیران تمام است و این مهم باید بصورت مستند توسط ادارات گزارش و از سوی معاونت برنامه ریزی فرمانداری رصد شود، چرا که در ملاک های ارزشیابی مدیران قرار داده ام.

فرماندار شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه تکمیل پروژه های ناتمام از اولویت های دولت می باشد، افزود: از مدیران و شهرداری ها درخواست شده پروژه های ناتمامی که تکمیل آن گروه بیشتری از مردم را بهره مند می سازد اعلام تا برای ابلاغ اعتبار تعیین شوند.

جمشیدی افزود: در کنار تکمیل پروژه های ناتمام، پروژه جدید امسال در شهرستان، احداث آبشیرین کن ۳۵ هزار متر مکعبی در کنار پارک لیان و همچنین ایجاد خط انتقال آن به مرکز شهر است که پیمانکار مشخص شده و بزودی عملیاتی می شود.

وی از توافق اولیه با شورا و شهرداری بوشهر جهت واگذاری پارک های لیان و دهکده گردشگری به شهرداری مرکز استان خبر داد و گفت: از شوراها تقاضا می شود به بخش آموزش و پرورش توجه بیشتری داشته باشند.

جمشیدی افزود: از دوره ای که بنده در فرمانداری بوشهر هستم، بیش از ۵۰ درصد اعتبارات شهرستان به سمت حوزه آموزش هدایت شده، چرا که اگر این بخش به سامان باشد، مشکلات دیگر نظیر اشتغال هم به سامان خواهد شد، از این رو از شوراهای شهر که اغلب آنها از فرهنگیان خوشنام هستند تقاضا داریم به حوزه آموزش توجه داشته باشند.

در حاشیه این نشست و در پایان سخنان فرماندار بوشهر، یکی از اهالی روستای انگالی نسبت به کاغذبازی و بروکراسی حاکم بر اداره غله جهت تحویل محصول گندم کشاورزان شدیدا انتقاد کرد و ادامه داد: ثابت نگه داشتن قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان با نرخ ۱۳۰۰ تومان، خلاف شعار امسال در زمینه حمایت از کالای ایرانی است و گندم کاران با این تصمیم دولت از گردونه خارج می شوند.

جمشیدی فرماندار بوشهر هم با بیان اینکه درباره نرخ گندم ما تنها امکان انعکاس مشکل به مرکز را داریم و تصمیم گیری با مراجع بالاتر است، ادامه داد: اما درباره نحوه برخورد مدیریت غله شهرستان و کاغذبازی هایی که بیان شد، اگر اثبات شود، شک نکنید مدیری که برخورد بدی با مردم کرده باشد جایش در شهرستان نخواهد بود.

گفتنی است در ابتدای این نشست، اعضای شوراهای شهرهای بوشهر، عالیشهر، چغادک و خارگ به طرح مشکلات و خواسته های خود پرداختند.