امام جمعه عسلویه: وضعیت اشتغال در عسلویه با تلاش مسئولان بهبود یافت
امام جمعه عسلویه: وضعیت اشتغال در عسلویه با تلاش مسئولان بهبود یافت

امام جمعه عسلویه با قدردانی از فرماندار عسلویه و مدیرعامل منطقه ویژه پارس در تحقق اشتغال جوانان عسلویه در پروژه‌های پارس جنوبی تأکید کرد.

به گزارش خبر استان،امام جمعه عسلویه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت سالروز تشکیل جهاد سازندگی نقش این نهاد در رسیدگی به نقاط محروم و عمران آنها را مهم دانست و اظهار داشت: جهاد سازندگی و جهاد کشاورزی کنونی نقش مهمی در توسعه اقتصادی، عمرانی و اجتماعی دارد که خدمات این نهاد باارزش قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر توجه به منویات معظم‌له تأکید کرد و اظهار داشت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن یکی از مهم‌ترین تأکیدات رهبر معظم انقلاب است که معظم‌له فرمودند، نباید فقط کسی که در زمان امام(ره) فعالیت انقلابی داشته را انقلابی بدانیم و جوانان امروز هم انقلابی هستند و نباید سابقه انقلابی خود را به رخ دیگران بکشیم.

خطیب نماز جمعه عسلویه مشکل کم‌آبی عسلویه را مورد اشاره قرار داد و گفت: هرچند معضل بی‌آبی و کم‌آبی از مهم‌ترین مشکلات معیشتی مردم استان بوشهر است ولی برخی از مشکلات به‌سبب نصب انشعابات غیرمجاز و برداشت و مصرف بی‌رویه آب است که با رعایت موارد مورد نظر می‌توان از بحران کم‌آبی عبور کرد.

امام جمعه عسلویه با ابراز لزوم مدیریت مصرف آب بین مشترکان افزود: مشترکان آب در مدیریت مصرف باید تلاش کنند تا ضمن جلوگیری از اسراف آب الگوی مصرف اسلامی مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی‌نژاد از فعالیت فرماندهی انتظامی شهرستان عسلویه به‌سبب ارتقای امنیت در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: باید از روزه‌خواری علنی جلوگیری شود که در این راستا همگان باید در جلوگیری از هنجارشکنان مشارکت کنند.

امام جمعه عسلویه با قدردانی از فرماندار عسلویه و  مدیرعامل منطقه ویژه پارس در تحقق اشتغال جوانان عسلویه در پروژه‌های پارس جنوبی تأکید کرد: مشکلات آلودگی صنعتی و آلایندگی در عسلویه از بحران‌هایی است که باید راهکارهای اساسی ارائه شود.

 

منبع:تسنیم

Visited 2 times, 1 visit(s) today